Sara Sieppi väittää että joku salakuvasi häntä lentokoneessa. Kuvaaja ei kuvannut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ensin väittää että joku salakuvasi häntä lentokoneessa ja sitten kun kyseinen väitetty kuvaaja sanoi ettei kuvannut niin vielä sieppi väittää että miksi ihmeessä hän muka väittäisi että joku kuvaa jos ei muka kuvannut..
No se on kuule sara ihan vaan sitä vainoharhaisuutta.

Pyytäisi vaan anteeksi ja olisi jo hiljaa

Eka tämä.. Se kuvasi minua juttu
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/46b52dab-e7d7-4b7a-9d46-c4f5af7d2434

Tässä "kuvaaja" kertoi oman version
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9a120d60-4606-406e-a326-7eaf0882750f

Tässä Sara sanoo että kyllä se kuvasi kun kerta minusta tuntuu siltä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d3551f21-8bf1-4c9f-bbce-f61350d7b4f8

No varmasti kuvasi tuo tyyppi. Selittelee nyt vaan että en tod. ja haluaa yrittää nolata Saraa. Nolo raitapaita. Olis pysynyt hiljaa, kukaan ei tietäisi tyypistä mitään.

Ja Rossi ja muut jotka ihmettele kuka muka, niin yhtä noloja. Jos et tietäisi, olisit jättänyt ketjun avaamatta ja kommentin kirjoittamatta. Totuus on tämä.

No varmasti kuvasi tuo tyyppi. Selittelee nyt vaan että en tod. ja haluaa yrittää nolata Saraa. Nolo raitapaita. Olis pysynyt hiljaa, kukaan ei tietäisi tyypistä mitään.

Ja Rossi ja muut jotka ihmettele kuka muka, niin yhtä noloja. Jos et tietäisi, olisit jättänyt ketjun avaamatta ja kommentin kirjoittamatta. Totuus on tämä.

Mä en ole yhtään nolo jos haluan oppia joka päivä jotain uutta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ymmärrän kyllä että julkkiksia voi alkaa vi**ttaa kun kokoajan kuvataan.
Sara ainakin luuli, että häntä kuvattiin! Ihan normi reaktio siis häneltä.
Todellisuudessa me ei tiedetä kuvasiko raitis vai ei!

Miten ihmeessä sitä osaa olla enää normaalisti ja rennosti kun on julkkis.:confused:

Sara on kyllä ihan mahottoman kaunis peijpe!:love:

Ymmärrän kyllä että julkkiksia voi alkaa vi**ttaa kun kokoajan kuvataan.
Sara ainakin luuli, että häntä kuvattiin! Ihan normi reaktio siis häneltä.
Todellisuudessa me ei tiedetä kuvasiko raitis vai ei!

Miten ihmeessä sitä osaa olla enää normaalisti ja rennosti kun on julkkis.:confused:

Sara on kyllä ihan mahottoman kaunis peijpe!:love:
Ei voi ruveta väittämään sellaista varmasti jos ei ole varmaa tietoa.

Ei voi ruveta väittämään sellaista varmasti jos ei ole varmaa tietoa.
Ei niin. Mutta voin ymmärtää miksi niin teki.

Meillä on maailmassa, tai pelkästään Suomessa, monta asiaa mitkä varmasti ylittävät uutiskynnyksen, miksiköhän Iltalehti on mun kanssa täysin eri mieltä.:cautious:

No julkkistyrkky toi sieppo. Ja miksi joku haluaisi ottaa hänestä kuvan? Käsityömateriaaliksiko, kun hänen pärstäänsä pääsee näkemään lehdissä, netissä ja siepon omassa instassa aivan riittämiin?!

Siepolla taitaa mentaalipuoli pettää, kun tuli roopen pettämäksi. Ensin itkupäivityksiä ja nyt ”katsokaa - olen maailman napa: kaikki haluu kuvata mua”.

Hei, sivumennen, utelen, että kuka hitto on Sara Sieppi?
Minäkin sekotin vielä hetki sitten Viivi Pumpasen ja Sara Siepin.:D
Enkä tiennyt mistä ovat julkuiksi tulleet. Seuraan tosi huonosti näitä hais**pas** julkkiksia koska ne mun seuraamat oikeat julkut; meidän duunarit Arkadianmäellä, ovat huomattavasti mielenkiintoisempia.

Nyt kun oon ollu taas palstalla niin on tullut nämä ”Sarat ja Viivit” tutummaksi!:D

Yhteistyössä