Sarja "suomen vartijat"..mitä kautta antaa palautetta heidän toiminnastaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ladymama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ladymama

Jäsen
20.05.2007
216
0
16
Otsikossa jo kysymys..
Haluaisin antaa palautetta heidän toiminnastaan, mutta mitä kautta? Osaisiko joku auttaa?

Ehkä hieman huonosti kirjoitettu viesti, mutta näihin vartijoihin törmäsin lauantain vastaisena yönä ja heidän toiminnastaan haluaisin antaa palauteta.
Muistan vain nämä "arjen sankarit" tuosta tv-sarjasta..mutta minkä firman palveluksessa he nyt olivatkaan..?
 
Viimeksi muokattu:
Turvatiimin vartijoita ovat ja sekunnin googlettamisella olisit selvittänyt asian itsekin...
Alueelliset yhteystiedot löytyy ko. firman sivuilta joten kaivele sieltä palvelupäällikön tmv. sähköposti tai puhelinnumero. Mitähän nuo tekivät väärin, jos saan kysyä?
 

Yhteistyössä