Otsikossa jo kysymys..
Haluaisin antaa palautetta heidän toiminnastaan, mutta mitä kautta? Osaisiko joku auttaa?
Ehkä hieman huonosti kirjoitettu viesti, mutta näihin vartijoihin törmäsin lauantain vastaisena yönä ja heidän toiminnastaan haluaisin antaa palauteta.
Muistan vain nämä "arjen sankarit" tuosta tv-sarjasta..mutta minkä firman palveluksessa he nyt olivatkaan..?
Haluaisin antaa palautetta heidän toiminnastaan, mutta mitä kautta? Osaisiko joku auttaa?
Ehkä hieman huonosti kirjoitettu viesti, mutta näihin vartijoihin törmäsin lauantain vastaisena yönä ja heidän toiminnastaan haluaisin antaa palauteta.
Muistan vain nämä "arjen sankarit" tuosta tv-sarjasta..mutta minkä firman palveluksessa he nyt olivatkaan..?
Viimeksi muokattu: