Särkynyt enkeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erotako vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erotako vai ei

Vieras
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä noin 10 vuotta,ja meillä 6-vuotias lapsi ja toinen tulossa. Sain pari päivää sitten viestin joltain äkäiseltä aviomieheltä että miehelläni on seksiviestisuhde hänen vaimonsa kanssa,ja että olisivat sopineet tapaamisia kun mies sielläpäin liikkuu,(tekee paljon reissutyötä). Mieheni oli myös kirjoittanut tälle naiselle yhdessä viestissä pettäneensä minua muutaman kerran saman naisen kanssa..

Tämä mies oli siis löytänyt viestit vaimonsa kännykästä,eli oli varmaan jo epäillyt jotain. Mieheni oli myös laittanut kuvan erektiopeniksestään tälle naiselle sekä myös kasvokuvan,ja tämä mies laittoi todisteeksi nämä kuvat minulle vaimonsa kännykästä,ja oma mies se niissä oli..!?

Mieheni kieltää fyysisen pettämisen,huvikseekohan oli pettämisestään naiselle kirjoittanut.. Nainen oli kuulemma myös laittanut oman pillukuvansa miehelleni,mutta mieheni kieltää senkin..

Olo on aika sekava,en olisi näin raskausaikana kaivannut tällaista stressiä...
Jos puheet aiemmista pettämisistä pitää paikkansa niin silloin minun ei tsrvitse miettiä lähteäkä vai jäädä,mutta mistä voin sen tietää ilman todisteita tai tunnustusta.

Helvetillinen tilanne ja olen vihainen ja surullinen.

Erityisen pahalta tuntuu nyt kun olen raskaana,miten joku voi tehdä silloin noin! Oli maininnut naiselle että meillä on lapsi,mutta ei ollut ilmeisesti muistanut sanoa että toinen olisi tuloillaan..Mielestäni meillä mennyt ihan hyvin,on ollut hellyyttä ja luulin että rakkauttakin.

Varmasti ihan hirveä tilanne! Mut nyt puhuu sulle järjen ääni. Sä et tarvii mitään todisteita. Mie on sua jo pettänyt. Jos sä uskot että ei ole fyysisesti pettänyt niin sä olet ihan hullu. Mies on mennyt jo noin pitkälle, lähetellyt kuvia, sopinut tapaamisesta yms...Ihan varmasti on jo sinua pettänyt. Lisäksi valehtelee tosi asioista. Mieti, jos pystyt hyväksymään kaiken mitä miehesi on tehnyt ja pettänyt, niin hyväksy ja jatka liittoa mutta jos asia vaivaa sinua niin parempi lähteä nyt kuin vasta sitten kun vauva on syntynyt. Myöhemmin se on hankalampaa...hae apua, kerro kavereille ja suunnittele omaa elämääsi eteenpäin...itse lähtisin heti, johtuen ihan omasta kokemuksesta.

Juteltiin taas asiasta,vannoi rakkauttaan ja ettei ole ikinä nainut muita.. Väheksyi myös toimintaansa sanoen että ei nyt pelkkä viestittely voi olla eron syy,ja haukkui myös tätä miestä ja väitti että liioitteli niissä viesteissään..

Juteltiin taas asiasta,vannoi rakkauttaan ja ettei ole ikinä nainut muita.. Väheksyi myös toimintaansa sanoen että ei nyt pelkkä viestittely voi olla eron syy,ja haukkui myös tätä miestä ja väitti että liioitteli niissä viesteissään..

Eli miehen mielestä on ok lähetellä valokuvia vehkeestään toisille? Ooko kysyny, mitä mies tuumais jos säkin lähettelisit alapää ja tissikuvia muille miehille?

Mut jos multa kysytään, niin pettää voi ilman yhdyntääkin...

• Tykkää
Reactions: chef ja lörppö
Kysyin että miltä siitä tuntuisi jos asia olisi päinvastoin,kierrellen sanoi että ei varmaan tykkäisi.. Ja JOS jatkan suhdetta niin aina on se epäilys että jatkaako moista toimintaa,eihän minulla loppujen lopuksi ole mitän hajua mitä se tuolla reissussa touhuaa..En tosiaan tiedä,ajatukset on niin sekavat.

Peniskuva tuskin oli liioiteltua...Ällöttävä mies! Minusta olisi todella ällöttävää ja limaista saada tietää mieheni lähettävän peniksestään erektiokuvia toiselle naiselle. Ja kyllä tuota voi jo pitää pettämisenä...tuskin on pyhällä hengellä se penis erektioon saatu, eiköhän toinen nainen ole aika aktiivisesti ollut ajatuksissa mukana...Sairasta!

Helppohan se on rakkautta vannoa, kun jää pettämisestä kiinni. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että toinen nainen on ollut ajatuksissa jatkuvasti läsnä. Ehkä myös teidän makuuhuonepuuhien aikana. Miehesi tasi kaivata jotain helvetin seikkailua elämäänsä...pikkupojalta vaikuttaa...ja sitten on itkemässä tekosiaan, kun tosipaikan joutuukin tilille teoistaan.

Kielii jonkin sortin ongelmista suhteessa/ihmisessä itsessään, jos sovitusta poiketaan?

Ennen olin järkkymätön, mutta vuodet ovat pehmentäneet siinä määrin että meillä olisi palaverin paikka ja selvitettäisiin perinpohjin onko meillä ongelma, jos sovitusta poiketaan.

Itsesyytökseen on sitten ihan turha lähteä, se että miehesi näin tekee on täysin hänen oma valintansa, eikä sillä ole mitään tekemistä sinun kanssasi.

Voin omasta kokemuksesta sanoa, että vaikka toinen jäisi rysän päältä kiiinni ja kieltää totuuden ei sitä totuutta suostuta myöntämään myöhemminkään. Siksi suosittelen kuuntelemaan nyt vain omia tuntemuksiasi ja vaistoasi sekä toiminaan sen mukaan. Ja etene rauhassa. Nyt olet ehkä shokissa, minkä vuoksi et voisikaan tehdä viisaita ratkaisuja.

Sinuna en puhuisi miehen kanssa enempää kuin on pakko. Itse en ainakaanvoinut, vaan annoin hänen kärventyä oloissaan. Viikon päästä vasta aloin tekemään päätöksiä.

Minäkin ajattelin meillä menevän ihan hyvin ja olen muutenkin luonteeltani sellainen, etten osaa olla mustasukkainen saati nuuskia toisen menoja. Jos ei miehen toinen nainen olisi ryhtynyt päättäväisesti ajamaan omaa etuaan eli saadakseen mieheni olisin varmasti yhä tietämätön asiasta.

Ja se että en voi tietää olisiko heidän suhteensa edennyt tapaamisten tasolle (ellei ole jo tavanneet),jos naisen aviomies ei olisi laittanut niitä paljastusviestejä.. Mies vähättelee asiaa ja yrittää lyödä sen leikiksi.. Rakastan kyllä miestäni enkä ihan helpolla haluaisi perhettä hajottaa mutta tuollaiset ei nyt vaan kuulu normaaliin suhteeseen..

Mieti onko suhteessasi mitään mikä sitä pitää kasassa? Rauhoittukaa molemmat ja miettikää jaksatteko tehdä töitä liittonne eteen niin paljon kuin tämän laatuiset ongelmat vaatisivat. Onko pettämisen takana jo joku aiemmin tapahtunut vai onko tilaisuus vain tehnyt varkaan?
Onko mitään paikkaa mihin voisit mennä rauhoittumaan miehestäsi erossa? Tai voisko miehesi mennä asumaan pariksi viikoksi vaikka äitinsä luokse? Istukaa alas ja olkaa rehellisiä toisillenne. Ja jos sinusta vielä kuukaudenkin päästä tuntuu siltä ettet voi ajatellakkaan eläväsi puolisosi kanssa niin sitten voit jo miettiä vakavampia toimenpiteitä.
E kehota eroamaan vaan panostamaan voimassa olevaan parisuhteeseen.

jo otsikon perusteella sanoisin että jos ylenpäätään pitää kysyä "erotaanko vai ei" niin kyllä se jo sanoo että erotkaa vaan. viestin luettuani jäi monttu auki. miehet on todellakin ihan hirveitä nykyään. kieliikö se nyt sitte koko nykypäivän elämästä. kaikilla facebookin ja tvsarjojen esimerkin mukaan pyörii elämä ja ajatukset vain oman navan ja tarpeiden ympärillä eikä välitetä paskan vertaa miten oma käytös vaikuttaa muiden, saatikka rakkaimpien ihmisten elämään. sanoisin jo tunnevammasiksi kaikkia tämmösiä sikoja.

Yhteistyössä