E
Erotako vai ei
Vieras
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä noin 10 vuotta,ja meillä 6-vuotias lapsi ja toinen tulossa. Sain pari päivää sitten viestin joltain äkäiseltä aviomieheltä että miehelläni on seksiviestisuhde hänen vaimonsa kanssa,ja että olisivat sopineet tapaamisia kun mies sielläpäin liikkuu,(tekee paljon reissutyötä). Mieheni oli myös kirjoittanut tälle naiselle yhdessä viestissä pettäneensä minua muutaman kerran saman naisen kanssa..
Tämä mies oli siis löytänyt viestit vaimonsa kännykästä,eli oli varmaan jo epäillyt jotain. Mieheni oli myös laittanut kuvan erektiopeniksestään tälle naiselle sekä myös kasvokuvan,ja tämä mies laittoi todisteeksi nämä kuvat minulle vaimonsa kännykästä,ja oma mies se niissä oli..!?
Mieheni kieltää fyysisen pettämisen,huvikseekohan oli pettämisestään naiselle kirjoittanut.. Nainen oli kuulemma myös laittanut oman pillukuvansa miehelleni,mutta mieheni kieltää senkin..
Olo on aika sekava,en olisi näin raskausaikana kaivannut tällaista stressiä...
Jos puheet aiemmista pettämisistä pitää paikkansa niin silloin minun ei tsrvitse miettiä lähteäkä vai jäädä,mutta mistä voin sen tietää ilman todisteita tai tunnustusta.
Helvetillinen tilanne ja olen vihainen ja surullinen.
Tämä mies oli siis löytänyt viestit vaimonsa kännykästä,eli oli varmaan jo epäillyt jotain. Mieheni oli myös laittanut kuvan erektiopeniksestään tälle naiselle sekä myös kasvokuvan,ja tämä mies laittoi todisteeksi nämä kuvat minulle vaimonsa kännykästä,ja oma mies se niissä oli..!?
Mieheni kieltää fyysisen pettämisen,huvikseekohan oli pettämisestään naiselle kirjoittanut.. Nainen oli kuulemma myös laittanut oman pillukuvansa miehelleni,mutta mieheni kieltää senkin..
Olo on aika sekava,en olisi näin raskausaikana kaivannut tällaista stressiä...
Jos puheet aiemmista pettämisistä pitää paikkansa niin silloin minun ei tsrvitse miettiä lähteäkä vai jäädä,mutta mistä voin sen tietää ilman todisteita tai tunnustusta.
Helvetillinen tilanne ja olen vihainen ja surullinen.