Niih... Sitä samaa täälläkin. Kaikki muut nukkuu vielä, mutta minun on turha mennä takaisin pehkuihin, koska heti kun saan nukkumatin kiinni, joku herää... :/
täällä sataa kanssa mutta meillä ei nuku kun nuorin itteäni väsytä ollenkaan menin illalla jo 9:tä nukkuu ja heräsin puoli 8 tuli nukuttua taas jaksaa tehdä hommia