Sataa ja ihan harmaata, saispa nukkua!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Kyllä oli tylsä herätä aamulla kun on ihan harmaa taivas ja vettä loikottaa tulemaan. Ois niin nukuttanut vielä....

Kuis muualla säätila?

Täällä on muuten tosi kylmä, mittari näytti aamulla töihin lähtiessä +11´C. |O
 
Ihana ilma. Harmaata ja sadetta täälläkin.
a077.gif
 

Yhteistyössä