A
antaa tulla
Vieras
Mä en käsitä miksi ihmiset tuomitsee äidin tai naisen joka päätyy aborttiin, eikö naisella ole vielä sanavalta omasta ruumistaan..? Enkä mä ymmärrä että puhutaan lapsen tappamisesta, murhaamisesta jos puhutaan abortista kun ei se sitä ole. Eikä alle 12 viikkoinen ole vielä lapsi sanan varsinaisessa merkityksessä. jokainen tekee abortin jostain syystä eikä mun mielestä muilla ole oikeutta arvostella sitä miksi kukakin abortin tekee. Ainoo on että abortti ei mielestäni ole mikään toistuva ehkäisy keino.
Mutta mieluummin niin että lapset syntyy toivottuina tai ainakin haluttuina ja saavat elää hyvän elämän vanhempiensa kanssa jotka jaksavat olla heidän kanssaan.
Ai niin itselläni on kolme lasta enkä ole henkilökohtaisesti tehnyt aborttia, mutta silti en tuomitse niitä jotka tekevät koska uskon että kukaan ei tee päätöstä kevyesti.
Mutta mieluummin niin että lapset syntyy toivottuina tai ainakin haluttuina ja saavat elää hyvän elämän vanhempiensa kanssa jotka jaksavat olla heidän kanssaan.
Ai niin itselläni on kolme lasta enkä ole henkilökohtaisesti tehnyt aborttia, mutta silti en tuomitse niitä jotka tekevät koska uskon että kukaan ei tee päätöstä kevyesti.