Sattuuko eka kerta aina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
tarkoitan nyt että nainen on neitsyt tässä ekassa kerrassa.

Niinhän mä nyt ainakin vastasinkin, ei kurkkuja eikä muitakaan väineitä etukäteen.... Ei sattunut.
Mutta kun kokemusta ei ollut kummallakaan, niin opettelemistahan se oli, eikä kamalan nautinnollista, mutta kun kumpiki tiesi sen, niin ei sekään haitannut. Ja on tässä reilun kymmenen vuoden aikana jo aika hyvin opittu sitä nautintoakin saamaan ja antamaan!

entä jos se mies on vähän kokeneempi? voiko hän toimia oikein, ettei naista satu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tarkoitan nyt että nainen on neitsyt tässä ekassa kerrassa.

Niinhän mä nyt ainakin vastasinkin, ei kurkkuja eikä muitakaan väineitä etukäteen.... Ei sattunut.
Mutta kun kokemusta ei ollut kummallakaan, niin opettelemistahan se oli, eikä kamalan nautinnollista, mutta kun kumpiki tiesi sen, niin ei sekään haitannut. Ja on tässä reilun kymmenen vuoden aikana jo aika hyvin opittu sitä nautintoakin saamaan ja antamaan!

entä jos se mies on vähän kokeneempi? voiko hän toimia oikein, ettei naista satu?

Varo sellaista miestä, joka piittaa enemmän omasta nautinnostaan kuin sinusta. Kokemus siinä ei niinkään paina kuin luonne.

Ei, en ilmoittaudu vapaaehtoiseksi. Olen naimissa ja otan sen vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja torso:
Ei sattunut mullakaan. Johtui vissiin siitä että paikkoja oli etukäteen hiukan "venytelty". :)

mitä tarkoitat "venytelty" sanalla?? :o :o

Kai tuo viittaa emättimen käsittelemiseen vierasesineellä, kuten dildolla tai sen kotikutoisella vastineella, kuten kynttilällä. Tottumattoman kannattaa kuitenkin välttää Havin kierrekynttilöitä.

Itse asiassa kyseessä ei ollut vierasesine, vaan silloisen poikaystäväni sormi/sormet.

Kaikilla on erilainen kipukynnys. Pitää kanssa olla valmis seksiin ja hyvin rentoutunut ja halukas. Jos on hirveen jännittynyt eikä sitä siinä vaiheessa halua menettää esim. poikaystävän painostuksesta tai hetken mielijohteesta se tulee sattumaan.
se miten kovaa poika "pökkii" liittyy kans asiaan. pitää vähitellen ja tosi rennosti olla kumpikin. Ei kovin paljon sattunut minun kohdalla.

Kamalaa raastamistahan se oli. Vaginani pahoinpideltiin. Onneksi tekijänä toimi tosi kultainen tyyppi =) Liian nuoria oltiin ilman muuta molemmat ja hyvä esimerkki tästä on se että kaveri käytti kerran kondomin sijaan ilmapalloa heppinsä päällä :laugh: hän oli silloin sentään jo 18-vuotias :D huomasin sen siitä, kun sain kaivella syvyyksistäni kummallisia kumin paloja! Onneksi minulla oli silloin jo pillerit käytössä.
Terveisiä vaan :wave:

Yhteistyössä