Sattuuko kierukan laitto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipupelkoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla kans kohtapuoleen sama homma eessä,ja mulla ei ooees menkat alkanu synnytyksen jälkeen,terkkari vielä sanoi että sattuu enemmän jos ei oo menkkoja tullu.kertokaahan kokemuksia.

Kuules, kun olet synnyttänyt, niin tiedät kivun. Niin synnytyskipuihin nähden on kuin hyttysen pisto kohdussa. ÄLÄ PELKÄÄ, SYNNYTYKSESTÄ SELVINNYT SELVIÄÄ TUOSTAKIN!!!

No täällä yksi, joka juuri tänään laitatti kierukan :wave:
Ja itse laitto ei ollut niin paha, kun pelkäsin. Otin 600mg särkylääkkeen n. tuntia ennen ja luulen, että se vaimensi hieman kipua. Se teki häijyä, kun mittasi kohdun pituutta :o
Mutta nyt illalla olen ollut aivan tuskissani! Polttaa ja juimii alavatsassa tosi paljon. :|

Alkuperäinen kirjoittaja kipu on lievää:
Kuules, kun olet synnyttänyt, niin tiedät kivun. Niin synnytyskipuihin nähden on kuin hyttysen pisto kohdussa. ÄLÄ PELKÄÄ, SYNNYTYKSESTÄ SELVINNYT SELVIÄÄ TUOSTAKIN!!!

Kun se synnytys ei oikeestaan sattunut edes:)
Niin hirvittää et jos toi on ihan kauheeta sitten...

Mulla lääkäri puudutti kohdunkaulan ennen kierukan laittoa, se puudutus tuntui vähän, mutta muuten ei sattunut yhtään, verta vuosi jälkikäteen tovin. Täällä siis ihan jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri laittoi ja hän kuulemma aina puuduttuu ensin.

Minulla ei alatiesynnytyksiä takana ja kyllähän se kierukan laitto sattui. Mutta ei niin paljoa etteikö sitä olisi kestänyt. Piti vaan puhallella ja ajatella muita asioita :)
Ota tunti ennen toimenpidettä 800mg Buranaa (jos siis voit ibuprofeiinia ottaa).

Ei sattunut, kyllä siitä selviää. Vähän nippas ja se oli sitten siinä. Mutta sen jälkeen mua alkoi tunnin parin päästä särkee päätä, huimaamaan joten otin sitten särkylääkettä. Alavatsaan särki muutaman päivän, sellasta muljuilua aina välillä, mutta kyllä meni ohi. Ja verta tuli muutaman päivän. Onko kyseessä kupari- vai hormonikierukka?

Yhteistyössä