Hormooni kierukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sattuu. Meinasin pyörtyä. Mut menee ohi äkkiä ja on vaivan arvoista.

Ota kipulääkettä etukäteen. Voit vaikka soittaa lääkärilles ja pyytää jotain vahvempaa. Mulle lääkärini kirjoitti burana 800:sta, jota kehoitti ottamaan ennen toimenpidettä.

Itse olin myös yllättynyt kuinka paljon sattui laitto ja sen jälkeen mulle tuli ihan karmeita supistuksia. Eli pitää ottaa kuski, omalla autolla ei kannata mennä. Mä ajoin ihan hirveissä kivuissa kotiin, onneksi matka ei ollut pitkä. Jos joku olisi varoittanut en olisi lähtenyt omalla autolla vaan ottanut kuskin. Kiireen vilkkaa kotiin laiton jälkeen - toivon mukaan kotimatkasi on lyhyt, ei paljon kannata myöskään mennä yleisiin kulkuneuvoihin istuskelemaan laiton jälkeen vaan taksilla kotiin - mitä pikimmin sen parempi.
Mutta sen voin sanoa, että kyllä kannatti laittaa kierukka!

hyvin vahvoja reseptisärkylääkkeitä, kuten Panacodia, ne varmasti auttaa.. kaikkihan on yksilöllistä, mutta kannattaa silti varautua siihen, että ne kivut voi olla AIVAN HELVETILLISET (mulla oli ja ois ollu kiva jos vaikka lääkäri olis vihjassu särkylääkkeiden syömisestä ja siitä kivusta ennen toimenpidettä...)! Muuten kierukka on aivan loistava vehje, ainoana sivuoireena nyt vuoden jälkeen on ollut ajoittainen akne..

Riippuu paljon gynekologin taidoista laittaa se, moni lääkäri on ihan tunari ja kolleega joudutaan pyytämään apuun. Hoitaja kertoi tämän.

Kohtu vois myös puhjeta jos oikein tunaroi.

Mulla loistava gyne, eikä sattunut yhtään, vähän vuotoa vaan.

Yhteistyössä