E
Ei ollut tarkoitus
Vieras
Minulla on ollut useita vuosia ystävänä mies, jonka kanssa alunperin yritimme olla enemmänkin, muttemme onnistuneet. Sittemmin olemme olleet läheisiä ja pettyneet parisuhteissa tahoillamme. Hän erityisesti tuki minua paljon. Jossakin vaiheessa aloin ajatella, että hän olisi turvallinen vaihtoehto ja meillä voisi olla ihan mukava, huumoripitoinen arki yhdessä. Hän kuitenkin perusteli suhteemme mahdottomuuden. Tämän jälkeen yritin työstää ajatusta pois ja onnistuinkin siinä. Mies oli oikeassa. Meiltä puuttuu intohimo, seksi ei oikein onnistuisi varmaan koskaan ja arvomaailmatkin poikkeavat toisistaan monilta osin. Sittemmin mies on kuitenkin ollut minusta mustasukkainen, vaikka olemme sopineet olevamme ystäviä. Nyt viime viikkoina, jopa kuukausina, on hän ollut aika vaativa halutessaan enemmän. Hän on katkera, jos en halua häntä. Sitten en saa haluta ketään muutakaan. Olen kuulema johtanut häntä harhaan, vaikka olen kertonut, mihin olen valmis ja mihin en. Hän ei vain ole halunnut sisäistää sitä.
Jossakin keskustelussa meinasin sitten suostua jo vaikka mihin reunaehdoilla, että seksiin tuskin pystyn koskaan ym.,mutta hän meinasi,ettei se haittaa ja että saamme asiat kyllä kuntoon, käymme juttelemassa jossakin ym.
Mutta eihän asiat niin voi mennä,että alkaisin suhteen vain, ettei toiselle tulisi paha mieli??
Mies syyttää ja syyllistää minua siitä,että olen tehnyt hänestä katkeran ja kyynisen.
En olisi halunnut menettää ystävyyttä, mutta muutakaan ei tässä kai voi tapahtua.
Jossakin keskustelussa meinasin sitten suostua jo vaikka mihin reunaehdoilla, että seksiin tuskin pystyn koskaan ym.,mutta hän meinasi,ettei se haittaa ja että saamme asiat kyllä kuntoon, käymme juttelemassa jossakin ym.
Mutta eihän asiat niin voi mennä,että alkaisin suhteen vain, ettei toiselle tulisi paha mieli??
Mies syyttää ja syyllistää minua siitä,että olen tehnyt hänestä katkeran ja kyynisen.
En olisi halunnut menettää ystävyyttä, mutta muutakaan ei tässä kai voi tapahtua.