Sauli Niinistö: Kirjastot maksullisiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "matilda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"matilda"

Vieras
Itse olen hyvin kiitollinen siitä, että meillä on kattava kirjastoverkko ja että kirjojen lainaaminen on "ilmaista". Eihän se toki oikeasti ole ilmaista, vaan maksamme kirjastopalvelut veroissa. Joskus kun törmää ihaniin kirjoihin ajattelee, että harmi - ei minulla ole varaa ostaa tuota. 30 euroa on monen päivän ruoka. Silloin tajuaa kuinka hienoa on, että miellä on kirjastot.

MTV3 uutiset - Niinistö: Kirjastot maksullisiksi

[QUOTE="matilda";25402712]Meinaatko, että takki on nyttemmin kääntynyt?[/QUOTE]

:D Ajatteletko itse samoin kuin 15 vuotta sitten? Vai oletko kenties tullut järkiisi joidenkin asioiden suhteen? Niinistöä yhtään puolustelematta.

[QUOTE="matilda";25402712]Meinaatko, että takki on nyttemmin kääntynyt?[/QUOTE]

Mikä on aloituksesi tarkoitus?

Tarkoitatko sanoa, että hän mahdollisena presidenttinä ajaisi tätä asiaa, jota on ehdottanut 15 v. sitten?

[QUOTE="vieras";25402723]:D Ajatteletko itse samoin kuin 15 vuotta sitten? Vai oletko kenties tullut järkiisi joidenkin asioiden suhteen? Niinistöä yhtään puolustelematta.[/QUOTE]

Olen ajatellut kirjastoista samoin pienestä pitäen. Kävin usein kirjastossa ja luin valtavasti erilaisia kirjoja. Olen myös sitä mieltä, että on hyvä että yhteiskunta takaa tietyt peruspalvelut kaikille.

Monissa asioissa olen toki tullut viisaammaksi vuosien myötä. Aina olen kuitenkin ollut vähäosaisten puolella ja rahan kasvavaa valtaa vastaan.

[QUOTE="Ärrä";25402732]Mikä on aloituksesi tarkoitus?

Tarkoitatko sanoa, että hän mahdollisena presidenttinä ajaisi tätä asiaa, jota on ehdottanut 15 v. sitten?[/QUOTE]

Usein tällaisten avausten tarkoituksena on tuoda esiin poliitikkojen mielipiteitä asioista.

Pitää lähettää Salelle kysymys johonkin että hei,ku sä sillon vuonna -98 (vai millon olikaan) heitit tämmösen jutun ett kirjastojen pitäs olla maksullisii niin ootsä vielä sitä mieltä?

Totuushan on, että Niinistöltä oli tivattu, että jos tiukka paikka tulee kumman valitsee: kirjastopalvelut maksulliseksi vai luopuminen julkisesta terveydenhuollosta.

Mun mielestä valitsi noista oikein - mitä mieltä ap on?

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="matilda";25402771]Usein tällaisten avausten tarkoituksena on tuoda esiin poliitikkojen mielipiteitä asioista.[/QUOTE]

Pysytään sitten edes tällä vuosiTUHANNELLA. On aika naurettavaa kaivaa esiin ikivanha uutinen. Taloudellinen tilanne oli eri tuolloin. Säästää piti kaikessa ja saada lisätuloja.

Yhteistyössä