H
haluttaa
Vieras
Olen saunapuhdas ja niin on miehenikin, joka nyt nukkuu. Menenkö herättään hänet ja sit..... mut hänen täytyy lähtee aamulla töihin ennen kuutta.
Vai omin käsin onneen??
Vai omin käsin onneen??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:![]()
meillä oli samatilanne, ja huonosti kävi. Mun kantilta. tuola tuo vaimo nukkuu niin nätisti jotta!!! eli vissiin sit omin käsin onneen ainakin täälä, tai sit säästän koko satsin huomiselle :x .
Ehkä sunkaan ei kannata mennä ukkoos herättää, ois ees joku muu mun lisäks kuka ei saa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hmm..en uskaltais mennä herättää. Etenkin jos miehellä aikanen herääminen aamulla.
Alkuperäinen kirjoittaja haluttaa:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:![]()
meillä oli samatilanne, ja huonosti kävi. Mun kantilta. tuola tuo vaimo nukkuu niin nätisti jotta!!! eli vissiin sit omin käsin onneen ainakin täälä, tai sit säästän koko satsin huomiselle :x .
Ehkä sunkaan ei kannata mennä ukkoos herättää, ois ees joku muu mun lisäks kuka ei saa![]()
![]()
Anna sie mulle.....
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:NO jos mies tulis mut herättään keskellä yötä panemisen takia niin sais kyllä kuonoonsa! Varsinkin jos olisin aamuvuoroon menossa.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:NO jos mies tulis mut herättään keskellä yötä panemisen takia niin sais kyllä kuonoonsa! Varsinkin jos olisin aamuvuoroon menossa.
Mä en taitaisi ihan tuon takia kuonoon antaa, mutta enpä tykkäisikään yhtään!
Kymmenen vuotta olen saman äijän kanssa ollut eikä kertaakaan ole käynyt mielessä herättää seksin vuoksi enkä (onneksi!) ole kertaakaan tullut sen vuoksi herätetyksi!