saunakeskustelu vieraan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 35

Vieras
Kävin eilen uimahallilla ja saunassa kävin "mielenkiintoisen" keskustelun noin nelikymppisen naisen kanssa.
Sama nainen oli useasti jo mulkannut mua uimahallin puolella ja osuessaan samaan aikaan saunaan, nainen tuumasi naama norsunv*tulla "mites kauan sulla vielä menee että toi rääpäle tulee ulos?". Olen siis raskaana vk35...

Kun sanoin että kuukauden päästä, niin alkoi selitys miten kamalaa se sitten on, kun se vauva tulee. Elämä on kuulema yhtä helvettiä pienen lapsen kanssa ja pitäisi toivoa ettei ainakaan poikaa tule sillä niillä vasta onkin sitä kusta päässä...Onneksi mun pojat (sen verran pieniä vielä että tulee mun kanssa naisten puolelle) oli juuri poistuneet suihkun puolelle.

Tyttäreni (esiteini) istui vierelläni ja nainen mulkkasi tyttöäni vähän aikaa ja tuumasi "onneksi sulla on tollanen isompikin penska niin saat tyrkätä vauvan sille vähäksi aikaa että saat ees nukuttua kun se vauva parkuu kuitenkin koko ajan."

Naisella on itsellään kolme lasta, 4-12v. Halusi sitten vielä jakaa sen miten hirveää hänellä on lasten kanssa. Pakko sanoa, että käy sen lapsia sääliksi :whistle:
Kesken naisen löpinän ilmoitin poistuvani suihkuun. Laitoin jo oven kiinni kun vielä huusi perään että "hyvää loppuaikaa sulle nyt sit vaan. Kohta et sit enää saa nukuttua joten nauti nyt vielä"

:D

Alkuperäinen kirjoittaja aivan..:
Pikkaasen oli huono päivä tuolla tädillä tai kateellinen!

Hups, jos mulla on huono päivä niin ei mulla ole tapanani kaataa koko elämäntuskaani ja katkeruutta jonkun satunnaisen tuntemattoman saunakaverin niskaan..tais olla täti avohoitotapaus. :whistle:

jos se kuuluu niihin ihmisiin jotka ovat katkeria kun itsekkin vielä haluaisivat mutta eivät saa/pysty hankkimaan enempää lapsia ja kääntävät sen sitten tuolle _EN OLIS HALUNNUTKAAN_ EN HANKKIS VAIKKA MAKSETTAIS_ asenteelle... :laugh:

Yhteistyössä