Saunalahden/elisan asiakkaat! Onko teillä yhteyksissä ollut nyt ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä ei tahdo linjat toimia. Esim. miehelle tänään useampi yrittänyt soittaa, puhelin ei ole soinut meillä ja vastaus soittajalle "ei saada juuri nyt yhteyttä".

Puhelin on päällä, laskut maksettu. Meidän perheellä on 4 sama liittymä, kaikilla samoja ongelmia. Nytkin kokeilu mielessä soiteltu toisillemma, välillä hälyttää normisti, sitten taas ei saa yhteyttä.

Onko muilla näin?

Alkuperäinen kirjoittaja Tinzus:
Mulla on saunalahti, mutta en tiedä syytänkö sitä vai puhelinta. Monesti lukee näytöllä että "vain hätäpuhelut mahdollisia"

kertoo siitä ettei ole kenttää.. todennäköinen syy on saunalahti.

--
Mulla pätkii puheluita ja välillä valittaa yhtenään "verkko varattu" vaikka toinen osapuoli ei ole puhelimessa puhunut edes sinä aikana kun olet koittanut soittaa

Voiks tällänen olla liittymästä kii?! Mun miehellä on Elisan liittymä ja siihen ei välillä saa yhteyttä ollenkaa. Tekstaritkin menee perille vain, kun hän tekee puhelimellaan jotain. Ja se meni sit ostaa yli 500?:n puhelimen: "vanha on rikki, kun siihen ei välillä saa yhteyttä". Voi p....

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voiks tällänen olla liittymästä kii?! Mun miehellä on Elisan liittymä ja siihen ei välillä saa yhteyttä ollenkaa. Tekstaritkin menee perille vain, kun hän tekee puhelimellaan jotain. Ja se meni sit ostaa yli 500?:n puhelimen: "vanha on rikki, kun siihen ei välillä saa yhteyttä". Voi p....

jos vika jatkuu vaikka puhelinta on vaihtanut niin kyllä vika todennäköisesti on elisan

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ilmoitelkaas ahkeraan asiakaspalveluun näistä vioista. Niitä ei voida korjata jos ei niistä olla tietoisia.

Juu, ilmoitettiinpa hyvinkin ja se maksoi meille yli 100?!! Jouduttiin soittamaan useamman kerran koska vika ei korjaantunut, ja joka kerta joutui jonottamaan 20min. vähintään ja yllätys yllätys, jonotus on MAKSULLISTA!!

Siis mies osti luurin perjantaina, et ei viä ainakaa mitää samaa oo ollu, eikä edellisessä puhelimessakaa sitä yhteys vikaa ollut kun joskus. Automaattisesti tuli vaa ajatus et se olis puhelimessa vika, ei tullu mielenkää et se vois liittymästä johtua...?

puhelt katkeaa jatkuvasti. välillä väittää varattua vaikkei ole,tai ei kuulu tuuttausta ollenkaan,yhtäkkiä ääni vaan vastaa, kuulemma toisella puolella ei ongelmia, ihan kuin katkasisin puhelun, saunalahden liittymä siis miullakin, onneksi luin tämän ketjun, olin jo ostamassa uutta puhelinta :)

Uusimmat

Yhteistyössä