saunalahden liittymän vaihtamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mulla vaihtunut kortti kun liittymätyyppiä vaihdoin.Tästä kyllä 2-3v aikaa.Mutta luulisin ettei vaihdu.Anopila ei ainakaan vaihtunut sonerassa kun liittymätyyppiä vaihtoi.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
joo siis liittymätyyppiä vaihtaisin, en operaattoria mitenkään. mä en vaan tajua nettisivujen kautta että miksi mun pitää sinne ilmottaa joku päivä millon haluan sen vaihtuvan.

Jos sulla esim puhepaketti,se kannattaa vaihtaa kuun lopussa.
Tai jos vaihdat puhepakettiin,se kannattaa tehdä taas kuun alussa.Ei mene paketista minuutteja hukkaan.Ja rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo siis liittymätyyppiä vaihtaisin, en operaattoria mitenkään. mä en vaan tajua nettisivujen kautta että miksi mun pitää sinne ilmottaa joku päivä millon haluan sen vaihtuvan.

Tai jos vaihdat puhepakettiin,se kannattaa tehdä taas kuun alussa.Ei mene paketista minuutteja hukkaan.Ja rahaa.

koskeeko se myös tekstaripakettia? siis mä olen nyt niin tyhmä että oksat pois.

koskeeko se myös tekstaripakettia? siis mä olen nyt niin tyhmä että oksat pois.

Ilmeisesti myös sitä jos siinä "kiinteä" hinta ja tietty määrä viestejä kuussa.Voit tietty soittaa aspalveluun mutta vaihtaa silti liittymän netissä.Sitä kautta on ilmainen.Vissiin 3 vaihtoa/vuosi saa ilmaiseksi netissä.

Itse vaihdoin aikoinaan puhe- ja tekstaripakettiin kuun 1 päivä.Sitä ennen oli minuuttihinnalla ollut liittymä.Näin siis sain koko kuuksi sen 500min puhetta ja tietyn määrän tekstareita.Jos vaihdat puolessa kuussa,et välttämättä ehdi puhua koko pakettia/k'yttää tekstareita (ei tietty aina muutenkaan joka kuukausi) mutta silti vanhasta liittymästä tulee puolen kuun lasku.
Olipas hankala selostus..

ok, kiitos. ei antanut vaihtaa netin kautta ilman että oisin vaihtanut sitten numeroakin samalla joten tilasin tekstiviestillä. saa nyt kattoa millaista infoa sieltä tulee.

kiitos kaikille!

Eikös tuon pitäisi onnistua oma.saunalahti.fi kautta käyttäjätunnuksilla?Itse tuolta vaihdoin.

ok, kiitos. ei antanut vaihtaa netin kautta ilman että oisin vaihtanut sitten numeroakin samalla joten tilasin tekstiviestillä. saa nyt kattoa millaista infoa sieltä tulee.

kiitos kaikille!

Eikös tuon pitäisi onnistua oma.saunalahti.fi kautta käyttäjätunnuksilla?Itse tuolta vaihdoin.

ei onnistunut, vaikka mulla oli ne tunnukset syötettynä ja omat tiedot esille. herjasi vaan että pitäisi numero vaihtaa samalla kun nykyinen ON JO Saunalahden asiakkaan numero :laugh:

kiitos kaikille!

ei onnistunut, vaikka mulla oli ne tunnukset syötettynä ja omat tiedot esille. herjasi vaan että pitäisi numero vaihtaa samalla kun nykyinen ON JO Saunalahden asiakkaan numero :laugh:

Ai jaa,outo juttu!

Oma Saunalahti -> GSM-liittymät (sitten napsautit omaa numeroasi) -> Liittymän tiedot (sitten liittymätyypin vaihto oikealta)

Täälläkö kokeilit?Ensin siis tottakai kirjauduit.

Oma Saunalahti -> GSM-liittymät (sitten napsautit omaa numeroasi) -> Liittymän tiedot (sitten liittymätyypin vaihto oikealta)

no en kun menin suoraan liittymätyypin vaihtoon :snotty: kiitos sulle!

MUTTA siis, tuon voi vaihtaa kerran ilmaiseksi kolmessa kuukaudessa ainakin nettisivujen mukaan.

no en kun menin suoraan liittymätyypin vaihtoon :snotty: kiitos sulle!

MUTTA siis, tuon voi vaihtaa kerran ilmaiseksi kolmessa kuukaudessa ainakin nettisivujen mukaan.

Joo,tuolta oma.saunalahti.fi olisi saanut vaihdettua ilman numeron vaihtoa.
Muistin näköjään tuon ilmaisen vaihtojutun väärin.Mutta niinhän se sitten olikin että kerran 3 kuun aikana.

Yhteistyössä