Saunalahden prepaid-nettiliittymä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis miten siihen saa lisää aikaa? :o Mulla on tuo liittymä, enkä käsitä yhtään, miten aikaa saa ladattua muuten kuin netin kautta pankkitunnuksia käyttämällä. Mun pankkitunnukset on hukassa. :ashamed: Jossain sanottiin, että Otto-automaatilla, mutta siellähän on vain puhelimia varten tuo latausvaihtoehto. Mulle tuli liittymän kautta tällainen viesti:

Voit tilata kiinteähintaisen viikkopaketin lähettämällä tekstiviestin: DATA7 numeroon 15020. Viikkopaketin hinta on 6,9EUR. Lisää saldoa voit ladata esim. osoitteessa www.saunalahti.fi.

Mutta ainakaan siis puhelimen kautta tuollaista viestiä ei voi lähettää. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ärsyttävää. :p Katoin just saunalahden sivuilta, ja sielläkin pyydetään numeroa jos haluaa ladata saldoa. :/ No mitä hiton numeroa, tää on nettiliittymä. :o

Eikös siinä tule sim-kortti mukana?Sen numeroa pyydetään?

Siinähän on se sim kortti jossa puhelin numero jolla voi kaiketi sit ladata lisää sitä aikaa. Laita sim kortti puhelimeen ja lähetä käytössä olevaas numeroon tekstiviesti niin saat tikun numeron selville.

Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Siinähän on se sim kortti jossa puhelin numero jolla voi kaiketi sit ladata lisää sitä aikaa. Laita sim kortti puhelimeen ja lähetä käytössä olevaas numeroon tekstiviesti niin saat tikun numeron selville.

Ahaa. :o no jopas, ei ole tullut mieleenkään. Kiitos neuvojille. :)

Yhteistyössä