L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:Olette ilmeisesti molemmat kovin nuoria ja myös kokemattomia? Mielestäni sinun tulisi käyttäytyä juuri sinun luonnollesi sopivasti, eli vilkuile salaa jos siltä tuntuu. Ihan turha alkaa väkisin vääntämään vaivautunutta juttua. Kun tutustutte paremmin, niin seksistä keskustelukin sujuu luontevammin.
Eiköhän se poikaystäväsikin sinua katsele, joko salaa tai avoimesti. Laita saunaan kynttilävalaistus ja luota siihen, että luonto tikanpojan puuhun ajaa. Niin se on ajanut kaikki (tai lähes kaikki) muutkin. Nuoruuden viattomuus ja häveliäisyys karisevat ajan ja kokemusten myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja vai miten se oli:Mutta paratiisissakin Aatamilla oli viikunanlehti......
Alkuperäinen kirjoittaja Neu Voi Lee:No, jos se kova kanki sinua häiritsee niin onhan sulla kaikki keinoit sielää saunassa käytettävissä sen olomuodon muuttamiseksi pehmeämmäksi. Ja, jos sillä seisoo pelkästään sen takia, että olet saunassa sen kanssa niin onhan siihen oltava joku syy. Ei se omia aikojaan seisomaan ala. Otat rohkeesti vaan aloitteen käsiisi ja autat häntä pääsemään siitä seisokista. Ja saathan sä siinä itekkin sit jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja jamina:Alkuperäinen kirjoittaja saunatonttu...:Teidän pitää jakaa omat saunavuorot. Saa ihan vapaasti olla sellainen kun on. Onks se nyt ihan pakko mennä yhdessä saunaan?
Ei meidän mikään pakko oo mennä yhdessä saunaan. Mutta se on kivampi saunoa kullan kanssa kuin yksin. Uskoakseni me molemmat olla sitä mieltä että voidaan saunoa ja jopa haluataan saunoa yhdessä. Tottakai kultani saa saunoessakin olla vapaasti sellainen kuin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Neuvoja:Jamina, kannattaa kuitenkin muistaa, että se seksi kuuluu vasta avioliittoon eli liian aikaisin ei kannata asioissa edetä. Siksi voisi olla parasta, ettet sittenkään vilkuilisi liikaa sinne poikaystäväsi navan alle, koska niihin juttuihin ehtii hyvin palata myöhemminkin. Kannattaa myös itsekseen miettiä, mikä niissä jutuissa erityisesti kiinnostaa? Tärkeintä on tässä vaiheessa, että sinulla on poikaystäväsi kanssa hyvä henkinen yhteys!
Alkuperäinen kirjoittaja lehden tarina:Alkuperäinen kirjoittaja vai miten se oli:Mutta paratiisissakin Aatamilla oli viikunanlehti......
Se aatami pisti sen lehden siihen sen jälkeen kun oli keksinyt(ja testannut eevan kanssa) mitä sillä pelillä voi tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytti1987:Mun poikaystäväni ainakin tykkää jos katselen saunassa se kalua. Taitaa jopa nauttia siitä.
Kerran hieman yllätyin kun poikaystäväni sanoi "taittaa kalu alkaa heräileen. Kato nyt mitä sait aikaan". Täytyykö se asia mainita, eikö voi vaan antaa asian olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Neuvoja:Jamina, kannattaa kuitenkin muistaa, että se seksi kuuluu vasta avioliittoon eli liian aikaisin ei kannata asioissa edetä. Siksi voisi olla parasta, ettet sittenkään vilkuilisi liikaa sinne poikaystäväsi navan alle, koska niihin juttuihin ehtii hyvin palata myöhemminkin. Kannattaa myös itsekseen miettiä, mikä niissä jutuissa erityisesti kiinnostaa? Tärkeintä on tässä vaiheessa, että sinulla on poikaystäväsi kanssa hyvä henkinen yhteys!
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Ei se koskettaminenkaan pahitteeksi ole. Se on sitten eri asia pitääkö nuo huomionosoitukset ilmaista juuri saunassa. ihan hyvin ne voi tehdä jossain muuallakin. Pääasia on, että se huomiointi tulee jollainlailla ja mielellään myös kauniiden sanojen saattelemana. Itse kun olen niistä sanoista jäänyt paitsi, niin olen sitä myös saunassa pyytänyt. En kuitenkaan täysin ole onnistunut. Sanat ovat jääneet tulematta, mutta koskettelua olen kuitenkin saanut osakseni. Jos miestänne rakastatte, niin huomioikaa myös miehen kaikki toiminnot, sanomalla. Onko liikaa pyydetty.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Ei se koskettaminenkaan pahitteeksi ole. Se on sitten eri asia pitääkö nuo huomionosoitukset ilmaista juuri saunassa. ihan hyvin ne voi tehdä jossain muuallakin. Pääasia on, että se huomiointi tulee jollainlailla ja mielellään myös kauniiden sanojen saattelemana. Itse kun olen niistä sanoista jäänyt paitsi, niin olen sitä myös saunassa pyytänyt. En kuitenkaan täysin ole onnistunut. Sanat ovat jääneet tulematta, mutta koskettelua olen kuitenkin saanut osakseni. Jos miestänne rakastatte, niin huomioikaa myös miehen kaikki toiminnot, sanomalla. Onko liikaa pyydetty.