Sauvat eivät toimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jopsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jopsis

Vieras
Miesystäväni osti meille seksileluiksi muutaman sauvan. Ajattelin ennakkoon, että vibra on varmaan kiva juttu.

Suunnaton pettymys kummiskin, tärinä puuduttaa niin paljon, että kiihotus häviää samantien.

Ei puhettakaan orkusta. Liukkarin jälkeen kutiaa seuraavat 2-3 päivää koko alapää, kuin tulessa.

Lisäksi vähänkin isompi sauva tai vibra SAT-TUU, kuten miesystäväni peniskin, ellen ole sitten TOSI kiihottunut.

Erilaisten seksilelukokeilujen jälkeen totesin, ettei ole sormien, kielen ja peniksen voittanutta - muilla suristimilla ja täristimillä ei toivoakaan orkun saamisesta. Fiilarit laskee heti ja paikat puutuu.

Me hommattiin miehen kanssa myös sauva,jossa siis suriseva ominaisuus.. muuten ihan kiva,klitankin päällä..mutta ei sitä surinaa voi kovin lujalla teholla pitää..alkaa tosiaankin paikat "puutumaan"

Mutta se mikä meillä hieman pilasi hyvän fiiliksen sauvan kanssa oli se kova ääni :o :/ siis oikeesti se surina on melkoinen!! :/ jotenkin latisti tunnelmaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 10:40 jopsis kirjoitti:
Erilaisten seksilelukokeilujen jälkeen totesin, ettei ole sormien, kielen ja peniksen voittanutta - muilla suristimilla ja täristimillä ei toivoakaan orkun saamisesta. Fiilarit laskee heti ja paikat puutuu.

oon kans ajatellu että onko kaikki niin innokkaita 'sauvailijoita' kun täällä niistä niin puhutaan ... musta tuntuu kans varmaan ettei orkusta ois tietookaan sauvan surinaa kuunnellessa .. :o Miehen ikiomat sormet on parasta mitä tiedän - tärisee just niinkun pitää ja äänitehotkin on toiset .. :p

Joo no hyvä etten oo ainut ;-) Ääni häiritsee muakin.

Jellysauva on jotenkin ainut sellainen "kiva". Vibra tuntui liian kovalta ihan pienimmälläkin teholla, ainakin noissa mitä olen koklannut, mutta onhan niissä varmaan erojakin. Etten nyt sentään markkinoiden JOKAISESTA osaa sanoa ;-)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 16:01 jopsis kirjoitti:
Joo no hyvä etten oo ainut ;-) Ääni häiritsee muakin.

Jellysauva on jotenkin ainut sellainen "kiva". Vibra tuntui liian kovalta ihan pienimmälläkin teholla, ainakin noissa mitä olen koklannut, mutta onhan niissä varmaan erojakin. Etten nyt sentään markkinoiden JOKAISESTA osaa sanoa ;-)

Paljon puhutaan sauvojen puolesta, mutten ole kyllä itse niihin tykästynyt. Mies haluaisi niiden kanssa leikkiä, vaan minä en...

Mun tulee leikittyä sauvan kanssa aikast usein, muutaman kerran viikossa. Kokemuksia on muutamasta perussauvasta. Tykkään kovasti. Saan nopeesti. On vaivatonta ja helppoa. Vibra saa olla aikast voimakaskin.. Hoitelen vain klitorista, en laita sisään. Kunnolla liukkaria ja homma pelaa. =)

Yhteistyössä