Savanna bongattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Savanna";24011882]Kyllä se lahjoja mulle osta jatkuvasti, tuo kukkia todella usein. Sano joka päivää miten paljon mua rakasta. Kui niin mä en voi kehua että mies latelee mulle lahjoja? Jeep ja viimeksi osti chihuahua ja Hyundai coupe genesis, maksa 50 000. Onko se pahaa jos kehun?[/QUOTE]

Eivät nämä katkerat, elämäänsä kyllästyneet palstamammat osaa nauttia toisten onnesta, vaikka mitä se on heiltä pois? Lojuvat vain verryttelyhousuissa, maharenkaat ja allit tutisten sohvalla päivät pitkät katsomassa Salattujen Elämien uusintoja ja ryömivät sitten välillä koloistaan tänne palstalle. Ottaa luonnon päälle, että joku uskaltaa toteuttaa unelmiaan ja joka on OIKEASTI hyvässä parisuhteessa, jossa mies huomioi lahjoin ja sanoin jne. Kyllähän täällä näkee helposti millaisissa suhteissa nämä mammat joutuvat olemaan, kun vaikka lukee sitä ketjua jossa puhutaan karmeimmista seksikokemuksista. Tsemppiä Savanna ja nauti jatkossakin elämästä äläkä välitä katkerista ja kateellisista!

[QUOTE="Vai niin";24011867]Heh, taitaisi sinullakin menojalkaa vipattaa, mutta ei taida olla varaa palkata kunnon lastenhoitajaa...[/QUOTE]

En ole koskaan ollut mikään bilettäjä. Rahasta ei ole kiinni lastenhoitajatkaan. Lapsille on hoitajia jonossa asti :)
Minun mentaliteetilla lapset tulee ensin, sitten minä. Toki saan omaa aikaa silloin, kun haluan, mutta itse olen lapseni saanut ja itse niistä myös huolehdin pitemmän päälle.

Minäkin saan lahjoja mieheltäni, mutta pidän ne itselläni. Mieheni rakastaa minua ja minä häntä. Suhteemme voi hyvin ja siinä on tilaa molemmille.

Viimeksi muokattu:
Mitä sä sitten arvosteleet toisia? Sekä haluat sanoa ettei mulle lapset oo tärkeitä? Mitä sä minusta tiedät? Jees mä tykkään biiletä ja myös lapsiakin joita ja olla heidän kanssa. Mä tykkään monet asiat tehdä. Sekä matkusta kahdestaan miehen kansaa kun meillä on tosi hauska jos biilematkalle mennään;)

[QUOTE="Tse";24011889]Eivät nämä katkerat, elämäänsä kyllästyneet palstamammat osaa nauttia toisten onnesta, vaikka mitä se on heiltä pois? Lojuvat vain verryttelyhousuissa, maharenkaat ja allit tutisten sohvalla päivät pitkät katsomassa Salattujen Elämien uusintoja ja ryömivät sitten välillä koloistaan tänne palstalle. Ottaa luonnon päälle, että joku uskaltaa toteuttaa unelmiaan ja joka on OIKEASTI hyvässä parisuhteessa, jossa mies huomioi lahjoin ja sanoin jne. Kyllähän täällä näkee helposti millaisissa suhteissa nämä mammat joutuvat olemaan, kun vaikka lukee sitä ketjua jossa puhutaan karmeimmista seksikokemuksista. Tsemppiä Savanna ja nauti jatkossakin elämästä äläkä välitä katkerista ja kateellisista![/QUOTE]

Onko tuo Savannan elämäntyyli sinusta jotenkin kahdehdittavaa ja tavoiteltavaa? Ja yltiömäinen huomion osoittaminen tuntisi minusta teeskentelyltä, mä en sellaista tuossa määrässä kestäisi, mutta hyvä jos/kun Savannalle toimii:) Ei siis kaikki haaveile tuollaisesta.

Onhan Savannalla paljon hyvää, mutta en näe mitään mitä ei kuka tahansa voi saavuttaa jos haluaa. Itselläni ei ainakaan ole haaveena bilettää viikkoa, kahta Virossa tms. mutta uskon että tuo on Savannalle mieluisa elämäntyyli. Eiköhän nämä Savannan jutut ole suurimmalle osalle hyvää viihdettä, sellaista jona Savanna ne on luultavasti tarkoittanutkin? En usko että Savannalla on tarkoitus ärsyttää ketään, ja Savannan juttujen perusteella moni pitää häntä vain vähän hyväuskoisena hömelinä, ilman kateutta.

Itselle on jäänyt päälimmäisenä mieleen, että tosi monilla tälle palstalle kirjoittajilla on hyvä, ja todella pitkäkin parisuhde, ja kiva jos Savanna saa nyt myös itsekin sellaisen:)

[QUOTE="Savanna";24011709]Oli mun pakko tänne tulla komentoimaan, olin minä siellä ja mies ei ole mikään juopon näköinen vaan suoraan töistä en tarkoita bisnestä vaan muuta. Mä olin meikitön ja mulla ei peruukkia ollut vaan otsatukka, niin So ajat? Tulimme ruokakauppaan vaan sekä äkkiä mulle kenkiä etsimään, kun ei ole mitään kiva että ma. Voi Viroon mennä. tämä haukkuminen on sairasta. Mielenkintoista olisi katsoa sua mikä prinsessainen sä oot. Mulla sentään aina iso jono miehiä löytyy:)[/QUOTE]
Mitä mieltä tuo vakimiehesi on nyt siitä, että sinulla on muitakin asiakkaita jonoksi asti?

[QUOTE="pieras";24012365]Jee Savanna is back! :D[/QUOTE]
Te kaikki olla vaan kateellinen minulla kun minulla hyva mies ja teille ei mitään :) Minä kun anta takapuoli miehelle mies ostaa minulle auton.

[QUOTE="Savanna";24011942]Mitä sä sitten arvosteleet toisia? Sekä haluat sanoa ettei mulle lapset oo tärkeitä? Mitä sä minusta tiedät? Jees mä tykkään biiletä ja myös lapsiakin joita ja olla heidän kanssa. Mä tykkään monet asiat tehdä. Sekä matkusta kahdestaan miehen kansaa kun meillä on tosi hauska jos biilematkalle mennään;)[/QUOTE]

Jos edellinen postaukseni kohlahti siunuun, en voi sille mitään. Kirjoitin omasta tilanteestani, en sinun :)

Sinulla on elämäsi, minulla omani. Meidän ero on se, että minun ei tarvitse tulla keskustelemaan elämästäni kaksplussalle :)

Kerropas, mitä sinä tiedät minusta minun juttujeni perusteella?

Jos edellinen postaukseni kohlahti siunuun, en voi sille mitään. Kirjoitin omasta tilanteestani, en sinun :)

Sinulla on elämäsi, minulla omani. Meidän ero on se, että minun ei tarvitse tulla keskustelemaan elämästäni kaksplussalle :)

Kerropas, mitä sinä tiedät minusta minun juttujeni perusteella?

Aika moni kertoo täällä omasta elämästään. Miksi juuri Savannan jutut kolahtaa?

Hiton mammoja tympii kun Savannan jutut kiinnostaa enemmän kuin teidän maijamatin paskan koostumukset :D

Onko pakko tulla kommentoimaan jos ei kiinnosta?

Savanna, areena on Sinun! :) We love You!

Alkuperäinen kirjoittaja hä;24014968:
Aika moni kertoo täällä omasta elämästään. Miksi juuri Savannan jutut kolahtaa?

Moni kertoo, mutta ei niin avoimesti kuin Savanna. Savanna on tehnyt itsestään niin tunnistettavan ihmisen ettei ole tosikaan. Välillä tuntuu ettei hänellä ole minkäänlaista itsesuojeluaistia ollenkaan. Netissäkään ei voi olla turhan avoin nykyaikana.
Minusta Savanna olisi hyvä esimerkki siitä miten netissä ei tulisi toimia. En ihmettelisi, jos Savanna tulisi joskus kertomaan, että hänet on yritetty ryöstää tai raiskata. Tämä on se pointti.

Minun edellinen postaus elämästäni oli esimerkki. Oliko totta vai ei, sitä ei tiedä muut kuin minä itse ;)

[QUOTE="öööö";24015618]Miksi säälit koiraa?[/QUOTE]

Ehkä säälisin minäkin, jos tietäisin, että koiran omistaja on harvoin paikalla, kun bilettäminen on tärkeämpää? Tai sellaisen kuvan saa äkkiseltään. Kenen koira "leimaa omistajaksi" sitten? Yhtälailla on mietittänyt miten Tuksun koira jakselee yms :)

[QUOTE="Savanna";24018059]Miten se sulle kuulu, onko koira mun kaa vai hoitajan kanssa, ei hitto[/QUOTE]

Sanoinko, että kuuluu? Kommentoin vain, että säälisin. Opetellaan lukemaan, jookoskookos.

Status
Viestiketju on suljettu.