Savanna, ootko täällä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulla Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulla Utelias

Vieras
Savanna, haluaisitko vastata muutamaan kysymykseen?

Olen seurannut sun ketjujasi ja ollut aina sun puolella, mut nyt mua ihmetyttää.. miksi aloit uudelleen strippari-tanssijaksi?? Etkö jo kerran kokeillut sitä ja lopetit pian? Onko tämä se uusi työ, mitä varten tarvitsit pidennyksetkin hiuksiisi? En usko että tuo työ on hyväksi sinulle ja lapsillesi.. eikä varsinkaan ne miesihailijat, mistä olet täällä kertonut.. Jätä ne rauhaan ja keskity perheeseesi!! Olet muuten ihana persoona, enkä kirjoita näitä neuvoja pahalla..

Just tulin...
Aloitin koska haluan rahaa,sieltä mä saan helposti mä sen tiedän
Kokeilin,joo,mutta mulla oli enennkin kokemuksia ja muutenkin tanssi työstä...
Joo sinne tarvin pidennystä,tottakai,miten parempi olen siitä paremmin rahaa tulee...
Luletko ettei mä ole keskittynyt perheseen???
Mä olen ja liika keskettynyt,enkä ole mikään huora jos tommosta työ teen,strippari on tanssija ja mä en jaksa §enää kenelle selittää,ettei se ole huoramista ollenkaan ja se on mun elämää ja mun päätös mitä mä teen,eikö?Te osaatte vain haukkua tämä työ,ennakkolulujen takia,mutta kukaan teistä ei suuhen pystyy ,tiedän sen...

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:
Moni huora on strippaamisesta aloittanut "uransa" :(

:laugh: en tunne yhtä ainakin sielä

tiedätkö ettei huora otetaan edes sinne,ihan turvallusuuden vuoks,ota hyvää ihminen vähän selvä ja ajattelee jos huoralla on joku tauti,niin mikä turvallisuus muilla tytöillä

jos joku tyttö tulee sinne ulkomailta hän käy läpi kaikki,kun kuka vaan ei pääse,sekä muut kriiterit on jotka asuu täällä

tiedätkö ettei huora otetaan edes sinne,ihan turvallusuuden vuoks,ota hyvää ihminen vähän selvä ja ajattelee jos huoralla on joku tauti,niin mikä turvallisuus muilla tytöillä

sanoinkin, että moni aloittanut huoran uransa strippaajasta. Ensin strippaaja, sitten maksullinen:(

vielä lisään,on toki niitä baareja missä ei maksetaan veroja ja muutenkin mustat aiat he tekevät,mutta tollaisia paikkoja laitetaan melkein heti kinni,ehkä niitä on vielä Suomessa,mutta en vaan osaa sano missä ja jos on

sanoinkin, että moni aloittanut huoran uransa strippaajasta. Ensin strippaaja, sitten maksullinen:(

jos mun pomo saa tietä että mä olen maksullinen niin mä saan iso potku sieltä sekä huono mainen hän saa omasta paikasta mun takia,eli voin jopa sakko saada ja mä voin myös saada sakko jos myöhästyn töihin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä työ siellä töissä teette jos taudit noin vaan leviää? jos siis jollain sattuis olemaan..

samaa mietin minä, savanna puhuu hieman ristiriitaisesti! Aika outoa,että tarkastetaan muka taudit, miksi? JOS EI OLLA MITENKÄÄN SEKSIN KANSSA TEKEMISISSÄ?:O. oot tainnut puhua itsesi pussiin???

mitä työ siellä töissä teette jos taudit noin vaan leviää? jos siis jollain sattuis olemaan..

Esimerkisk sielä voi olla show,lesbo show ja ajttelee jos edes yhdellä tytöllä on tauti,ne jotka tulevat tänne ne ainakin käy läpi kaikki

mitä ne siinä lesbo- esityksessä sit tekee jos siinä taudit voi päästä tarttumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja .......:

samaa mietin minä, savanna puhuu hieman ristiriitaisesti! Aika outoa,että tarkastetaan muka taudit, miksi? JOS EI OLLA MITENKÄÄN SEKSIN KANSSA TEKEMISISSÄ?:O. oot tainnut puhua itsesi pussiin???
Ota selvä hei,älä minulta kysyy jos et usko,jokainen tyttö käy tervehullon läpi joka tulee töihin tänne

Esimerkisk sielä voi olla show,lesbo show ja ajttelee jos edes yhdellä tytöllä on tauti,ne jotka tulevat tänne ne ainakin käy läpi kaikki

mitä ne siinä lesbo- esityksessä sit tekee jos siinä taudit voi päästä tarttumaan?

Kun näet lehdessä ilmoitus lesbo show niin käy katsomassa,en mä täällä jaksa kertoa

Miksi ihmeessä Savanna otit tuollaisen äänensävyn ja aloit puhua siitä, ettet ole huora, kun ei ap edes sellaista maininnut?

Ei netissä voi mitään äänensävyä ottaa. se on lukijan korvien välissä, se semmoinen. :)

Yhteistyössä