J
Jeea
Vieras
Onko kukaan ollut niiden showta katsomassa ja paljonko niihin on yleensä liput?Tulee meidän paikkakunnalle ja mietitään että kannattaako mennä katsomaan =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Heh muakin kiinnostaisi mennä kun ne tulee myös tänne Ouluun..mut en tiedä en ole koskaan tuollaisissa ollut ja mies vain nauroi kun sille sanoin että menen =) Kauan se muuten kestää onko tietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Heh muakin kiinnostaisi mennä kun ne tulee myös tänne Ouluun..mut en tiedä en ole koskaan tuollaisissa ollut ja mies vain nauroi kun sille sanoin että menen =) Kauan se muuten kestää onko tietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Oon mä käynyt katsomassa joskus aikoja sitten![]()
Kannattaa varoa siellä keski-iän ylittäneitä akkoja, yks rikko mun silmälasit kun kiilas eturiviin fanittaan sitä Juccia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Heh muakin kiinnostaisi mennä kun ne tulee myös tänne Ouluun..mut en tiedä en ole koskaan tuollaisissa ollut ja mies vain nauroi kun sille sanoin että menen =) Kauan se muuten kestää onko tietoa?
riippuu varmaan paikasta ja millä kokoonpanolla esiintyvät. se mitä mä kävin kattomassa oli alta tunnin. show taisi alkaa puolen yön kieppeillä ja kasilta oli ilmeisesti ekat tulleet jonottamaan lavan eteen. ihan suosiolla katteltiin taempaa, se eturivin ryysis oli ihan karmean näköistä.
viihdyttävä show kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Heh muakin kiinnostaisi mennä kun ne tulee myös tänne Ouluun..mut en tiedä en ole koskaan tuollaisissa ollut ja mies vain nauroi kun sille sanoin että menen =) Kauan se muuten kestää onko tietoa?
riippuu varmaan paikasta ja millä kokoonpanolla esiintyvät. se mitä mä kävin kattomassa oli alta tunnin. show taisi alkaa puolen yön kieppeillä ja kasilta oli ilmeisesti ekat tulleet jonottamaan lavan eteen. ihan suosiolla katteltiin taempaa, se eturivin ryysis oli ihan karmean näköistä.
viihdyttävä show kyllä.
Jaa no taidan suosiolla luovuttaa,sillä en mä ainakaan jaksa valvoa mihinkään puoleen yöhön et näkisin tuollaisen shown :ashamed: Joku jos menee niin kertokaahan sitten oliko hyvä show =)