V
vierailija
Vieras
Wille Rydman nimitteli Nasima Razmyaria ”samppanjasosialistiksi” – Sdp:n Perholehto ärähti
Sdp:n 3. varapuheenjohtaja Pinja Perholehto syyttää perussuomalaisia silmänkääntötempuista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko karjalaista sukuperää? Heillä tuntuu olevan tarve jappasta hauskasti.Persut ei ole salonkikelpoinen puolue.
He eivät osaa keskustella mistään asiasta hauskasti ja asiallisesti.
Olin naimisissa Karjalan evakon jälkeläisen kanssa. Tällä palstalla on liian totisia torvensoittajia.Oletko karjalaista sukuperää? Heillä tuntuu olevan tarve jappasta hauskasti.
Minä olin aikoinaan yh-äiti pk-seudulla. Siitä huolimatta fanitan Nasimaa. Äänestän tosin toista puoluetta.Tottahan se on. Nasima on kaikkea muuta kuin köyhä yh-äiti ajamassa suomalaisten pienituloisten asiaa.
Miksi fanitat Nasimaa?Minä olin aikoinaan yh-äiti pk-seudulla. Siitä huolimatta fanitan Nasimaa. Äänestän tosin toista puoluetta.
Nassima elostelee veronmaksajien rahoilla.– Tämä joko lisää uskottavuuttani tai vähentää sitä, mutta voisin olla crémant-sosialisti. Kun meillä on mahdollisuus nauttia hyvästä ruuasta ja tukea suomalaisia palveluita, niin kyllä siihen usein kuohuvaa – tai itse asiassa crémant – kuuluu.
Nasima on älykäs, sivistynyt ja fiksu nainen.Miksi fanitat Nasimaa?
Tottahan se on. Nasima on kaikkea muuta kuin köyhä yh-äiti ajamassa suomalaisten pienituloisten asiaa.
Miten tämä älykkyys, sivistyneisyys ja fiksuus ilmenee Nasiman eduskuntatyössä?Nasima on älykäs, sivistynyt ja fiksu nainen.
Ei voi verrata sama päivänä persujen mesimäyrään