"SDP:n taktiikka on kopioitu lapsilta – Antti Lindtman mölyää, kitisee ja kiukuttelee, mutta hyväksyy silti kiltisti kaiken, mitä hallitus saa aikaan"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"SDP:n taktiikka on kopioitu päiväkotilapsilta – Antti Lindtman mölyää, kitisee ja kiukuttelee, mutta hyväksyy silti kiltisti kaiken, mitä hallitus saa aikaan"

"Taktiikka muistuttaa päiväkotilasten toimintaa. Kun pitäisi siirtyä ulkoa sisälle tai vaihtaa vaatteita, itkun pärinää tulee valtavasti. Mutta kun aikuinen tuo puurolautasen eteen, nousee hymy jälleen kasvoille ja lusikka alkaa käydä."

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Siltähän tuo näyttää. Itse olen aina miettinyt sitä, että minkä takia niille samoille ihmisille, jotka kertovat isoon ääneen SDP:n tekevän ihan samanlaista politiikkaa kuin persut tai Kokoomus, on kuitenkin suuri ongelma mikäli SDP voittaa vaalit. Se on vähän ristiriitaista.
Sama toisinpäin. Miksi demareille on kok ja ps ongelma vaikka sdp tekee samanlaista politiikkaa?

Siltähän tuo näyttää. Itse olen aina miettinyt sitä, että minkä takia niille samoille ihmisille, jotka kertovat isoon ääneen SDP:n tekevän ihan samanlaista politiikkaa kuin persut tai Kokoomus, on kuitenkin suuri ongelma mikäli SDP voittaa vaalit. Se on vähän ristiriitaista.
Persut käyttävät samaa infantiilia kielenkäyttöä ruotiessaan kirjoituksiani. Olen kuulema aivovammainen ja muu törky on kilometrien pituinen lista.
En lue heidän viestejä ja mediasta ohitan persujen ulostulot.
Tuntui kuin istuisin fakiirin piikkimatolla, kun katsoin Ylen tv-sarjaa Vihatut naiset, jossa Purra raakuu muka kaltoinkohteluaan mediassa. Asia on päinvastoin. Hän kiduttaa yleisöään ulinoillaan.

Persut käyttävät samaa infantiilia kielenkäyttöä ruotiessaan kirjoituksiani. Olen kuulema aivovammainen ja muu törky on kilometrien pituinen lista.
En lue heidän viestejä ja mediasta ohitan persujen ulostulot.
Tuntui kuin istuisin fakiirin piikkimatolla, kun katsoin Ylen tv-sarjaa Vihatut naiset, jossa Purra raakuu muka kaltoinkohteluaan mediassa. Asia on päinvastoin. Hän kiduttaa yleisöään ulinoillaan.
Olet kiva poikkeus muuten asiallisella palstalla kun sekoilet täällä kännissä.
🍺🍺🍺🍺🍺😵‍💫🫨🥴

Yhteistyössä