SDP: runsas pa.ko.laisten ottaminen ainoa ratkaisu huutavan työvoimapulaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Marinin kaudella työpaikat synnytettiin julkiselle sektorille ja maksettiin liksat velkarahalla

kyllä orpopurra sen osaisi toistaa jos haluaisi
Orpopurra on pitkään toiveajatellut lisää työpaikkoja yksityiselle sektorille. Köyhät tuhlaavat mitä käteen saavat. Heidän tulot menee takaisin kansantalouteen ja lopulta rikkaille kuitenkin. Marinan kaudella verotettiin rikkaita enemmän, ei kaikkea tarvitse velalla rahoittaa.

Orpopurraa kiinnostaa rikkaiden veroalet ja rikkaiden hyvinvointi.

Miksi sinun mielipiteelläsi olisi mitään merkitystä? Kuka sinä olet? Persuministerillä on varmasti kaikki olennainen tieto, ja paljon sellaista mihin sinulla ei ole pääsyä.

Jos minua tarkoitit, niin minun mielipiteeni on vain sama kuin tuhansien hoitajien. Siis me jotka sitä työtä tehdään ja tullaan tulevaisuudessa tekemään, mielipiteillä ei ole väliä? Hoitajat ei halua kielitaidottomia kollegoja (lue viestit 30 ja 36), mutta kuunteleeko tämän hallituksen päättäjät ketään joita niiden päätökset koskee? No ei! Ihan kuin viimeisetkin hoitajat haluttaisiin ajaa pois alalta.

Miksi sinun mielipiteelläsi olisi mitään merkitystä? Kuka sinä olet? Persuministerillä on varmasti kaikki olennainen tieto, ja paljon sellaista mihin sinulla ei ole pääsyä.
Millä asiantuntemuksella itse kommentoit? Sillä että joku poliitikko sanoi jotain, sen on oltava totta, kaikki mitä poliitikot sanoo on ihan pakko olla faktoja? Kuten köyhiltäkin oli ihan pakko leikata mutta rahaa riittää pörriäisille, tunnin junaan, turkistarhoille, ulkomaille jne. Oletko sote alalla? Entä kuinka paljon omassa terveyskeskuksessasi on ulkomaista työvoimaa? Tai paljonko kunnassasi ylipäätään? Tai iäkkäiden sukulaistesi hoitajista? Yleensä ne jotka ei itse joudu tekemisiin maahanmuuton ilmiöiden kanssa kannattaa sitä eniten. Epäilen ettet ole ainakaan pääkaupunkiseudulla nähnyt julkista terveydenhuoltoa. Jos hoitajista on pulaa niin tehdään lääkärit, palkat ylös niin pulaa ei enää ole. Tuskin raha voi olla este kun sitä riittää muualle, ja terveyspalvelut on enemmän "pakko" kuin melkein mikään muu.

joo, mutta silti julkiselle sektorille velkarahalla synnytetyt työpaikat ei ole aitoja työpaikkoja
Onko ihmisten rahat ja vapaa-ajan tyhjäntoimitukseen houkutteleva pelifirma oikea työpaikka, ja ihmisten työkykyä ylläpitävä julkinen terveydenhoito vain joutava rahareikä? Suurin osa kaupoissa myytävistä tavaroista ja palveluista ovat turhia.
Ihmisille tehdään turhia tarpeita ovelilla mainoskikoilla. Osta sitä ja tätä niin olet nuori, kaunis ja haluttava.
Ei yksikään rikastumaan pyrkivä yritys vähääkään välitä köyhistä ja sairaista ihmisistä. Sinullekin vain sijoitustesi arvon nousu on tärkein asia. Niitä sivuja seuraat suojatyöpaikassasi, ja loppuajan roikut tällä mammapalstalla.

• Tykkää
Reactions: kruuttis

Yhteistyössä