"SDP tuhoaa hyvinvointiyhteiskunnan peruspilarit – ”Mikä demareita oikein vaivaa?”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seli seli, ei taida aivan noin mennä.
Mitähän sinä oikein mahdat tarkoittaa? No, varmaan suurin osa ymmärsi.

Topi Sukari ei ehkä ole ihan paras esimerkki vähän koulutetusta ihmisestä, vaan enemmänkin poikkeus, joka vahvistaa säännön. Tilastoista näkyvät suuret linjat eli valitettavasti vähäinen koulutus yhdistyy köyhyyteen ja huono-osaisuuteen. Miesten kohdalla elinikä on kymmenkunta vuotta alhaisempi kuin korkeasti koulutettujen miesten kohdalla.

Mistä minä olen mielestäsi kanssasi samaa mieltä? Etkö sinä sanonut, että vähäinen koulutus viittaa vain peruskoulun käyneisiin (joilla ei siis mielestäni ole koulutusta lainkaan, eli ovat kouluttamattomia)?
No Suomessa jokaisen on pakko suorittaa peruskoulu, sen verran on siis koulutusta lähes sataprosenttisesti jokaisella, joka ei ole kehitysvammainen.

Mutta pidetään sitten se, ettemme ole tuosta samaa mieltä. Yritin vain olla sovinnollinen, mutta ei se mulle ole välttämätöntä, olen vain kohtelias aina kun mahdollista.

No Suomessa jokaisen on pakko suorittaa peruskoulu, sen verran on siis koulutusta lähes sataprosenttisesti jokaisella, joka ei ole kehitysvammainen.

Mutta pidetään sitten se, ettemme ole tuosta samaa mieltä. Yritin vain olla sovinnollinen, mutta ei se mulle ole välttämätöntä, olen vain kohtelias aina kun mahdollista.

👍

AS harrastaa usein piilov..lua besserwisseröintinsä yhteydessä.

Yhteistyössä