N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:liialla miettimisellä kusee koko juttu! Puskii, kiinni vain!
Mä ajattelen tismalleen samoin![]()
Ja ainahan sitä voi todeta että muutin mieleni, ei meistä tulekaan paria, jos homma ei toimikaan.
Niin just. Ei kait ekat treffit vielä vihkialttarille menoa tarkoita? =)
Tietäen sun asuinpaikan, niin pelkkä miehen ajatteleminenkin on jo jollain tiedossa. Sielläpäin juorut on enemmän totta kuin itse totuusAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:liialla miettimisellä kusee koko juttu! Puskii, kiinni vain!
Mä ajattelen tismalleen samoin![]()
Ja ainahan sitä voi todeta että muutin mieleni, ei meistä tulekaan paria, jos homma ei toimikaan.
Niin just. Ei kait ekat treffit vielä vihkialttarille menoa tarkoita? =)
No ei tarkoota, mutta kun en mä haluaisi miehelle antaa turhaa toivoa. Enkä haluaisi juttuja meistä liikkeelle jos mitään ei oikein vielä edes ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Tietäen sun asuinpaikan, niin pelkkä miehen ajatteleminenkin on jo jollain tiedossa. Sielläpäin juorut on enemmän totta kuin itse totuus![]()
Ja puhu sille ukkelille että edetään rauhassa. Luulisi ymmärtävän jos kerta tunteita on.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mikä siinä miehessä mättäisi?
Mä niin hullu että tiedän ehti jos joku kiinnostaa, jos on vähän tollanen "emmä nyt tiiä" -fiilis niin unohtaisin samantien
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Nää taitaa olla justiin näitä pienten paikkakuntien juttuja; samat miehet kiertää naisilta toisille. Mikset lähtisi merta edemmäs kalaan??
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin, tai ota joku palstan miehistä?
Kuten tossa sanottiin että samat kiertää niin eikö siinä tule sellain fiilis että pakko valita nyt joku vaikkei ihan sytyttäis koska valinnanvaraa niin vähän?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin, tai ota joku palstan miehistä?
Kuten tossa sanottiin että samat kiertää niin eikö siinä tule sellain fiilis että pakko valita nyt joku vaikkei ihan sytyttäis koska valinnanvaraa niin vähän?
Kuten jo vastasin, niin mä tiedän yhden naisen jonka kanssa tämä mies on ollut.Eikä mulla ole mitään pakkoa valita ketään. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi mun pitäisi ottaa joku palstan miehistä?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun täytyy sunkin scarletti myöntää että kunnon*piip* tekis hyvää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi mun pitäisi ottaa joku palstan miehistä?
Täällä on hurja skaala, on jos jonkinmoista hiipparia
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun täytyy sunkin scarletti myöntää että kunnon*piip* tekis hyvää?![]()
On tehny jo.:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi mun pitäisi ottaa joku palstan miehistä?
Joo mä haluan Aksun. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun täytyy sunkin scarletti myöntää että kunnon*piip* tekis hyvää?![]()
Soot niin syntinen :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun täytyy sunkin scarletti myöntää että kunnon*piip* tekis hyvää?![]()
Soot niin syntinen :'(
Enkö kuule. B)
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä olen nyt palttiarallaa parisen tuntia sitten alottanut uuden elämän niin tekee vaan niiin pahaa :'(
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi mun pitäisi ottaa joku palstan miehistä?