Se hullu otti taas yhteyttä

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Eli taas tämä sekopää, (taustat voit lukea aikaisemmista ketjuista) josta tänne olen useita kertoja aikaisemminkin kirjoittanut, otti jälleen yhteyttä.
Soitti mulle töihin ja alkoi huusi puhelimeen kurkku suorana, minä iskin luurin kiinni, kun en jaksanut kuunnella sitä karjumista.
Noh, muutaman tunnin päästä tuli sitten työosoitteeseeni sähköposti, jonka olen lainannut tähän.
Kirjoitusvirheitä en ole jaksanut korjata.
"On se nyt perkele ku sulle ei voi järkevästi puhua puhelimeen torvee tulee saatana korvaa ku vittu vähän äänen voimakkuutta ja desipelejä korottaa perkele laitan nyt sitten asiani sähkö-postilla kun ei sun kanssa voi vittu järkevästi puhua. oot iha saman lainen kun koko sukus vittu mitää järkevää ei voi teille porvareille puhua ettekä ymmärrä saatana ku puhetta ja sitäki vitu huonosti.
Aion tehdä poliisille tutkinta pyynnön ja vakuutus yhtiöön kanssa luuletko että ollaan niin tyhmiä ettei tiedetä että ostit sen thaimaan matkan meidän vakuutus rahoilla perkele. Oot pimeesti korjauttanu autos ja sitten saatana tehny siitä kuitit oot sää semmonen saatanan viskaali. vakuutus petos on tässä hyvin vointi valtiossa rikos jos et tiennyt perkele nyt ei olla neuvosto liitossa perkele vaikka sitähän sä vihaat ja kaikkee vasemmistolaisuutta perkele.
aika alentuvaa mun mielestä käyttää saatana vanhan ihmisen vakuutus eurot johkin thai matkaan saatana. Tämä asia perkele muistetaan!
terveisin ********"

Niin, enkä todellakaan käyttänyt auton vakuutusrahoja Thaimaanmatkaan, vaan ne oli kyllä ihan muita euroja. Oli jotenkin saanut urkittua Facebookista tiedon, että varattiin ko. matka.
Liitän tämän viestin vielä siihen, jos /kun käräjille mennään.
Vaimolle oli käynyt töihin sanomassa suunnilleen samaa, kun tuossa s-postissa.
Kyllä nämä ihmiset tekevät itsellensä elämän todella vaikeaksi!
Tästä lähtien täytyy jo varoa sitä, millaiset ihmiset saavat kolaroida autoni perään, kun kaikki on sitten näin vaikeaa.

Kuulostaapa ikävältä. Kuka tämä ihminen siis oikein on, en muista lukeneeni aiheesta ennen? Kerroit kyllä vähän aikaa siitä vaimoasi ahdistelleesta häiriköstä, mutta hänhän oli jo kuollut?

pitäskö nyt miettiä, mitä facebookkiin kirjottelee, jos tämä teitä kyttää? mitäs jos käy vähän revittelemässä teillä, kun ootte matkoilla??? niin hullulta kuulostaa...
tai, no, laita nyt sinne facebookkiin joku ilmo, että oot asennuttanu valvontalaitteet kotiin...

[QUOTE="höh";25665788]Kuulostaapa ikävältä. Kuka tämä ihminen siis oikein on, en muista lukeneeni aiheesta ennen? Kerroit kyllä vähän aikaa siitä vaimoasi ahdistelleesta häiriköstä, mutta hänhän oli jo kuollut?[/QUOTE]

Juu, no se vaimoni ahdistelujuttu on tapahtunut jo yli 10 v. sitten, eikä liity tähän mitenkään.
Yksi mummo ajoi autoni perään kuukauden päivät sitten ja hänen poikansa, joka "hoitaa" asiaa, ei halunnut tehdä vakuutusilmoitusta ja oli tekemässä minusta rikosilmoitusta, kun halusin saada autoni ajokuntoon. Näin pähkinänkuoressa, jätkä on ihan pimeä!

Ensi kerralla vaikka tulisi vain pienen pieni naarmu, soita ne poliisit heti, ei tartte montaa viikkoa / kuukautta kuunnella / lukea tuota tai rampata poliisilaitoksella ;).

[QUOTE="vieras";25665807]Hullu on hullu, vaikka voissa paistaisi.

Mutta miksi teet joka kerta oman aloituksen? Jos kaikki olisi samassa ketjussa, pysyisi paremmin kärryillä. ;)[/QUOTE]

En ole ajatellutkaan tuota mahdollisuutta, jos sitten jatkossa. ;)

Teitkös sä siitä sillon poliisijutun? Puhetta ainaski oli.

Tein rikosilmoituksen.

Herää semmoinen kysymys, että miksi ihmeessä olet ottanut tuon Urpon facebook-ystäväksesi? Eihän hän muuten näe sinun päivityksiäsi, jos et itse sitä hänelle salli:O

[QUOTE="outoa";25665853]Herää semmoinen kysymys, että miksi ihmeessä olet ottanut tuon Urpon facebook-ystäväksesi? Eihän hän muuten näe sinun päivityksiäsi, jos et itse sitä hänelle salli:O[/QUOTE]

No se ei todellakaan ole mun Facebook-kaverini.
Olen miettinyt pääni puhki, kenen kautta on voinut tuon saada tietoonsa.
Koska seinäni /vaimoni seinä on salainen ulkopuolisilta. Tietysti meillä voi olla jotain yhteisiä tuttuja, jotka olisi voineet juoruta. Täytyy selvittää asiaa...!

Ei voi olla totta enää! Se äijähän on täysin pimeä! Kai tuollaisesta häiriköinnistä jo jonkin ahdistelusyytteen sais?

PS. Ja eipä pikkuisen paista edelleen katkeruus ("porvari") viestistä läpi. Se on kuule ap sun syy, ettei tää hullu ole edennyt elämässään. Tai huutava vääryys ainakin se, että sulla menee paremmin kuin sillä. Perkele :D

No se ei todellakaan ole mun Facebook-kaverini.
Olen miettinyt pääni puhki, kenen kautta on voinut tuon saada tietoonsa.
Koska seinäni /vaimoni seinä on salainen ulkopuolisilta. Tietysti meillä voi olla jotain yhteisiä tuttuja, jotka olisi voineet juoruta. Täytyy selvittää asiaa...!

Mistä edes tiedät onko hän saanut tietonsa facebookista? Minusta on vielä pahempi, jos hän stalkkeroi muuten...

Ei voi olla totta enää! Se äijähän on täysin pimeä! Kai tuollaisesta häiriköinnistä jo jonkin ahdistelusyytteen sais?

PS. Ja eipä pikkuisen paista edelleen katkeruus ("porvari") viestistä läpi. Se on kuule ap sun syy, ettei tää hullu ole edennyt elämässään. Tai huutava vääryys ainakin se, että sulla menee paremmin kuin sillä. Perkele :D

Se on todellakin TÄYSIN pimeä tuolta yläkerran puolelta.
Kai siitä jonkun ahdistelusyytteen saisi, mutta ei tuo mua mitenkään pelota, eikä siitä suoranaista uhkaa ole. Tietysti päänsäryn kimittämisestä voi saada, mutta ei sen enempää.
Kyseessä pieni ja hintelä kaveri, jolla on suuret luulot itsestään, puheista puhumattakaan!
Niin ja ilmeisesti kenelläkään ei tosiaan saa mennä yhtään paremmin, kuin sillä itsellään.

[QUOTE="outoa";25665877]Mistä edes tiedät onko hän saanut tietonsa facebookista? Minusta on vielä pahempi, jos hän stalkkeroi muuten...[/QUOTE]

No olen kyllä palstallekin siitä matkasta kirjoittanut, mutta olen enemmän kuin vakuuttunut, että täältä ei sitä ole lukenut.
Ja jos sille asteelle pitää mennä, että pitää todistaa, mistä on matkarahat yms. saanut (pääomatuloista olivat), niin löytyy kyllä niille tuloille täydet kuitit ja tositteet, että pitkälle ei tuolla räyhäämisellä pääse.

Yhteistyössä