Se hullu otti taas yhteyttä

Alkuun mua nauratti ihan himmeenä, mutta jotenkin...ei viitti edes nauraa, kun se tuntuu jotenkin väärältä. Meinaan, että jos on lusikalla annettu, ei sitä kaiketi voi kauhalla vaatia saavansa?

En voi muuta sanoa, kun että ohhoh. Meitä on näemmä melkosen moneen junaan. Ja jotkut jää näemmä sitten sinne asemalle.

Sitä paitsi eikse ole ihan sama mistä ne matkarahat on saatu. Se auto on joka tapauksessa tarvinnut korjata ja korjaamokustannukset maksaa hän. Jos esim. itse sattuis olemaan automekaanikko ja osais korjata, niin kyllä mä omalle työllekin palkan haluan. Jos siis toisen törttöilyn vuoksi omaa autoani korjaisin. Eli sikäli ihan sama missä on korjattu, mummon se on korvattava.

No mutta, oletko jo saanut auton korjattua ja itsellesi ajoon ja taistelette nyt näistä maksuasioista? Oletko siis rahat jostain saanut ja mitä se ukko nyt haluaa, rahansa takaisin vai?

Kyselee utelias

[QUOTE="utelias";25666289]
No mutta, oletko jo saanut auton korjattua ja itsellesi ajoon ja taistelette nyt näistä maksuasioista? Oletko siis rahat jostain saanut ja mitä se ukko nyt haluaa, rahansa takaisin vai?
[/QUOTE]

Siis, auto on korjattu ja ajokunnossa. Ensin ei halunnut tehdä edes omaan vakuutusyhtiöönsä ilmoitusta, mutta lopulta teki sen kuitenkin ja nyt kun auto on kunnossa, alkoi taas kauhea uho.
Tai se alkoi vasta, kun kuuli jostain tuosta matkasta.

[QUOTE="huh";25666297]No heppu osaa ainakin kirosanojen käytön, huh... : /

Asutteko jollain pienemmällä paikkakunnalla kun tuntuu niin hyvin tietävän sut ja sun sukus?[/QUOTE]

Asutaan.
Ja meidän suvulla on ollut yritystoimintaa jo kolmessa polvessa ja minullakin on sivutoiminen firma, että siitä varmaan tuntee meidän suvun niin hyvin.

Yhteistyössä