se kolmas lapsi perheessä on vain tuhoontuomittu juttu - osa 348832984,7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
eikö vain ?

kahden kanssa on vielä kivaa ja helppoa, kolmas on jo kammotus.
kolmonen saa koliikin taatusti ja nukkuu kaikki yöt pienissä pätkissä koliikin jälkeenkin.
kolmas raskaus pilaa vartalon lopullisesti, jos ei niin ole aiemmista tapahtunut.

ja kolmannelle lapselle ei ole mitään kivaa nimeä olemassa.

eikö vain ? näinhän se on ? ja tässä vain murto-osa kolmosen tuomista ongelmista.

terveisin Mikä vauvakuume, ei mulla sellasta ole,hyh hyh !!! :xmas:

Ehei :cool:

Kolmas lapsi on mitä hienoin asia. Kolmannen hoito sujuu kuin tanssi, kolmas lapsi on helppo ja tyytyväinen, nukkuu vaan ja syö, eikä koskaan itke yöllä. Kaksi ekaa lasta on tottakai täysin pikkuisen lumoissa, ja elämä ei voisi olla ihanampaa.

Kolmas raskaus on ihana, äiti on koko ajan hyvässä kunnossa (alkuraskauden lievää pahoinvointia lukuunottamatta), ja synnytyskin on supernopea ja helppo. Painoa ei kerry liikaa, ja kropan saa kuntoon heti kun malttaa laittaa suklaapatukat hetkeksi sivuun ja lähteä lenkille.

Sitähän sää kysyit :xmas:

Ehei :cool:

Kolmas lapsi on mitä hienoin asia. Kolmannen hoito sujuu kuin tanssi, kolmas lapsi on helppo ja tyytyväinen, nukkuu vaan ja syö, eikä koskaan itke yöllä. Kaksi ekaa lasta on tottakai täysin pikkuisen lumoissa, ja elämä ei voisi olla ihanampaa.

Kolmas raskaus on ihana, äiti on koko ajan hyvässä kunnossa (alkuraskauden lievää pahoinvointia lukuunottamatta), ja synnytyskin on supernopea ja helppo. Painoa ei kerry liikaa, ja kropan saa kuntoon heti kun malttaa laittaa suklaapatukat hetkeksi sivuun ja lähteä lenkille.

Sitähän sää kysyit :xmas:

Peesi tälle! :)

sitähän mää kysyin :xmas:

katsoin jo, että JOS niin LA olisi aprillipäivänä. vitsi jo syntyissään ,siis.

ääh.kesälomailu töistä saa päähän kaikennäköistä turhanpäiväistä.haikeutta takaisin kotiin vauvan kanssa..jne..

se neljästoista lapsi perheessä on vain tuhoontuomittu juttu - osa 348832984,7
eikö vain ?

13 kanssa on vielä kivaa ja helppoa, 14:s on jo kammotus.
14:s saa koliikin taatusti ja nukkuu kaikki yöt pienissä pätkissä koliikin jälkeenkin.
14:s raskaus pilaa vartalon lopullisesti, jos ei niin ole aiemmista tapahtunut.

ja 14:nnelle lapselle ei ole mitään kivaa nimeä olemassa.

eikö vain ? näinhän se on ? ja tässä vain murto-osa numero 14 tuomista ongelmista.

terveisin Mikä vauvakuume, ei mulla sellasta ole,hyh hyh !!!

sitähän mää kysyin :xmas:

katsoin jo, että JOS niin LA olisi aprillipäivänä. vitsi jo syntyissään ,siis.

ääh.kesälomailu töistä saa päähän kaikennäköistä turhanpäiväistä.haikeutta takaisin kotiin vauvan kanssa..jne..
Hommiin vaan, kuule. Mitä sitä turhaan miettimään...ei mekään oikein ehditty miettiä, oltiin vasta alettu miettimään että missä vaiheessa tehtäisiin se kolmas lapsi vai tehdäänkö ylipäätään ollenkaan, kun nalli jo napsahti :D. Kierukka oli poistettu, pillerit jäivät hakematta kun ei ehditty :xmas:, kukapa olisi uskonut että se yksi puolihuolimaton kerta elokuvaa katsellessa (kotona :attn:, ei leffateatterissa) riittäisi.

Ja nyt mää sitte mietin että missä vaiheessa tekis neljännen, vai tekisikö ollenkaan. Hullua |O, johan mun synnytyksestä alkaa olla tasan 2 viikkoa täynnä (tänään klo 17:34).

Alkuperäinen kirjoittaja hö;26649442:
eikö vain ?

14:s saa koliikin taatusti ja nukkuu kaikki yöt pienissä pätkissä koliikin jälkeenkin.

eikö vain ? näinhän se on ? ja tässä vain murto-osa numero 14 tuomista ongelmista.

anteeks, mutta ei helv. että jotkut on täällä sekaisin. (( en puhu nyt itsestäni, huom! ))

Hommiin vaan, kuule. Mitä sitä turhaan miettimään...ei mekään oikein ehditty miettiä, oltiin vasta alettu miettimään että missä vaiheessa tehtäisiin se kolmas lapsi vai tehdäänkö ylipäätään ollenkaan, kun nalli jo napsahti :D. Kierukka oli poistettu, pillerit jäivät hakematta kun ei ehditty :xmas:, kukapa olisi uskonut että se yksi puolihuolimaton kerta elokuvaa katsellessa (kotona :attn:, ei leffateatterissa) riittäisi.

Ja nyt mää sitte mietin että missä vaiheessa tekis neljännen, vai tekisikö ollenkaan. Hullua |O, johan mun synnytyksestä alkaa olla tasan 2 viikkoa täynnä (tänään klo 17:34).

heti perään neljäs niin on pienillä seuraa toisistaan muutaman vuoden kuluttua, kun sisko ja veli ei enää jaksa taaperoita :D

Mie kuumeilen lapsia nro:t 6 ja 7, mies numeroita 6, 7 ja 8 - samalla kertaa tuleviksi siis. :D

:p

Kerran (tai kaks) se vaan kirpasee, lompakossa tuntuu loppuiän! Mut halejakin tulee enempi mitä isompi perhe.

omg! mä ajattelin kyllä, että jos tää mun kuumeilu loppuisi tohon kolmoseen.. sitten voisin alkaa odotella lastenlapsia tuleviksi aikoinaan...

Mulla on ainakin kolmas raskaus sujunut edellisiin verrattuna tosi hienosti :) Ja esikoinen oli ja on sen verran vaativainen että uuden vauvan on vaikea pistää paremmaksi :)
Meilläkin vauvat tuntuu tulevan aina vaan helpommiksi (tai minä ja mies taitavemmiksi?). Ja raskaudet helpottuu kerta kerralta, samoin synnytykset.

Ja esikoinenkin oli ns. helppo. Hän kyllä itki öisin ja piti meitä hereillä ihan pienenä, nämä 2 seuraavaa eivät ole siihen vielä alkaneet (toinen 6½ v joten tuskin alkaakaan enää :D, toinen 2 viikkoa eli ehtii vielä alkaa jos sikseen tulee mutta nautitaan nyt kun vielä voidaan!) :)

[QUOTE="hhh";26649484]heti perään neljäs niin on pienillä seuraa toisistaan muutaman vuoden kuluttua, kun sisko ja veli ei enää jaksa taaperoita :D[/QUOTE]
Samaa oon miettinyt...ja lastenneuvolan tätikin käski mun tehdä heti perään vielä sen neljännen, kun mä oon kuulemma oikein hyvää äitityyppiä :D, ja "paljon helpommalla pääset itse sitten, muuten nuorimmainen roikkuu aina sun lahkeessa kiinni". Mikä on varmasti totta, ainakin mitä oon parin kaverin perheissä nähnyt (heillä siis nuorin on "pariton").

Samaa oon miettinyt...ja lastenneuvolan tätikin käski mun tehdä heti perään vielä sen neljännen, kun mä oon kuulemma oikein hyvää äitityyppiä :D, ja "paljon helpommalla pääset itse sitten, muuten nuorimmainen roikkuu aina sun lahkeessa kiinni". Mikä on varmasti totta, ainakin mitä oon parin kaverin perheissä nähnyt (heillä siis nuorin on "pariton").

otat vielä aurinkokunnan kiinni kun oikein innostut :p

Alkuperäinen kirjoittaja hö;26649442:
eikö vain ?

Jos sinulla on jo 13 lasta ja vielä mietit että teetkö yhden lisää, niin sanoisin että tuossa lukumäärässä se on jo ihan se ja sama! Yksi sinne tai tänne :D

[QUOTE="vieras";26649517]MIksei se abortoitu vauva kelvannut ap:lle?[/QUOTE]

siis? Kyseessä kolmas vai neljäs? No, kai ap sen paremmin tietää, ois hassua jos sekois laskuissa, kun laskee lapsiaan.. Käy mullekin niin joskus mutta ei sentään kirjotettuun tekstiin livahda laskuvirhettä..

Alkuperäinen kirjoittaja hö;26649548:
siis? Kyseessä kolmas vai neljäs? No, kai ap sen paremmin tietää, ois hassua jos sekois laskuissa, kun laskee lapsiaan.. Käy mullekin niin joskus mutta ei sentään kirjotettuun tekstiin livahda laskuvirhettä..

hmmph.

minulla on kaksi lasta. kolmatta mietin.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä