se kuuluisa viivanpaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monnia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli sitten pakko nyt illalla testata.. Ja sain tulokseksi viivan paikan! RFSU:n testillä ja se oli siinä 30 min paikkeilla ku huomasin et viivan paikka oli ilmestyny. Valkoinen viiva siis siihen testiviivan kohdalle. Ei hitustakaan punaista.. Aamulla käytän tosisen tikun mutta en nyt tiedä onko tuo nega vai mikä tuo viivan paikka??!! Apua!!

Mun on pakko keroo omasta kokemuksesta noiden aconin 10 testien kanssa. Sain kans haamun (selkee haamu kumminkin) pari päivää ennen oletettujen menkkojen alkua. Seuraavana päivänä alkoi vuoto, kahden viikon päästä edelleen selkeä haamu ja taas seuravana päivänä alkoi vuoto. Lääkärin lähetteellä labraan, virtsatesti negaa ja verestä plussaa. Lääkäri totesi kyseessä olleen varhaisen keskenmenon. Viikon päästä labrasta toinen verikoekin negaa...

Tää tapahtu siis viime kesä-heinäkuun vaihteessa ja heinäkuun puolenvälin tienoilla...

Mulla nyt hiukan sama tilanne. Käytössä kotitestin testi ja kun oikein tuijottaa ja alkaa toteamaan, ettei siinä mitään ole, niin häivähdys viivanpaikkaa erottuu. Ei tässä vielä olla varsinaisesti edes myöhässä, kp 30/27-31. Täytynee siis odotella ja testailla myöhemmin uudelleen, jos ei tätiä näy...

Alkuperäinen kirjoittaja Minmie-79:
Mulla nyt hiukan sama tilanne. Käytössä kotitestin testi ja kun oikein tuijottaa ja alkaa toteamaan, ettei siinä mitään ole, niin häivähdys viivanpaikkaa erottuu. Ei tässä vielä olla varsinaisesti edes myöhässä, kp 30/27-31. Täytynee siis odotella ja testailla myöhemmin uudelleen, jos ei tätiä näy...

hei!
mulla sama tilanne kotitestin herkän kanssa, 20 min. sain haamun,jossa siis väriä,ennen en ole värillistä viivanpaikkaa ole saanut!

täällä kans: kurkkaa tällanen ketju:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1703408

Mun tikku oli outo. "kuivuttuaan" siinä näkyi selkee haamu, vähän niinkun kuvassa, joka on tossa linkki-ketjussa ja myöhemmin vielä sekin oli mielestäni hävinnyt. Toisen merkkinen testi oli nega. Illan mittaan alkoi myös pikkusen tuhrutella, ei siis ollut kovinkaan luotettava viivanpaikka/roskishaamu... Eihän niihin tuliskaan luottaa, koska sitä varten ne testiajat on mainittu... Toivottavasti täällä kanssalla parempi onni, kun mulla! bdbdbdbdbd

Olen viitisen kertaa testaillut, eikä kertaakaan ole valehdellut. Haamuja on näyttänyt kp28/28 ja vajaa viikon päästä alkoi tuhruttelu (normaalisti ei ikinä tuhruttelua), eli aikainen keskenmeno tms. Kaksi kertaa on näin käynyt.
Kaksi kertaa olen testannut kp 26/28 ja onkin tullut aika vahva plussa, ei kuitenkaan ihan niin vahva kuin kontrolliviiva ja nämä onkin sitten kestänyt loppuun saakka.
Suosittelen todellakin että teette luotettavalla testillä, aamu pissasta ja vasta kun kuukautiset ovat ainakin sen viikon myöhässä. (Ymmärrän kyllä "ajoissatestailijat", kuulunhan itsekkin heihin)

Clear bluen- testissä ei pitäisi olla viivanpaikkaa, mutta.. Sain 2 eri testiin erittäin ohuen (mutta selkeästi näkyvän), sinisen plussaviivan. Aiemmin kyseisellä testillä ei ole tullut mitään. Tämä siis edellisessä kierrossa ja raskaana en ole. Netistä löytyi paljon vastaavanlaisia testituloksia saaneita, jopa kuvia testeistä. Mikään muu testi ei antanut pienintäkään merkkiä viivasta. Eli enpä siis luota kyseiseen testiin kovinkaan paljoa. Luulisi, että jos km olisi tullut, olisi jokin muukin testi antanut jonkinlaista merkkiä. Että tälläinen kokemus täällä..

Uusimmat

Yhteistyössä