se kylähullu kioskilla olin sitten mie.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen

Vieras
olikin yllättävän paljon populaa, kun kipaisin suklaanhaku reissulle :D! miula oli miehen ikivanhat, 80-lukulaiset siniset toppahousut, musta kulahtanut toppis, korvaläpät ja jupisin vielä itsekseni, kun en osannut päättää otanko fazerin sinisen pähkinöillä vai maraboun perusmaidon (laajat valikoimat :D) pisteenä iin päälle levineet kajalit ja punottava nenä... näytin varmaan nuorelta puliakalta :laugh: !

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Sä taidat tykätä vaatteista? :) Siis aina kun avaan sun aloituksen niin mietin että mitäköhän sillä on nyt päällä :laugh:

tykkään joo, vaikken muotia seuraakaan. johtuu varmaan siitä, etten nuorempana uskaltanut pukeutua, laittaa hiuksia tms kuten halusin...

Mua aina ihmetyttää a) miksi ihmisillä on tuollasia vaatteita ja b) miksi ne pistää niitä päälleen.

Ei sillä että itsekään ratsastaisin missään tyylin aallonharjalla, mutta en kyllä ala säilöä kämpässä mitään 80-luvun kulahtaneita toppiksia. Saati vielä niitä pitää?

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Mua aina ihmetyttää a) miksi ihmisillä on tuollasia vaatteita ja b) miksi ne pistää niitä päälleen.

Ei sillä että itsekään ratsastaisin missään tyylin aallonharjalla, mutta en kyllä ala säilöä kämpässä mitään 80-luvun kulahtaneita toppiksia. Saati vielä niitä pitää?

kysy mieheltä, sehän niitä säilöö :laugh: se toppatakki on kyllä uudempaa mallia, olisko vuodelta 2004... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kysy mieheltä, sehän niitä säilöö :laugh: se toppatakki on kyllä uudempaa mallia, olisko vuodelta 2004... ;)

No kysyisinkin jos hän ois linjoilla. Mut kun ei oo, niin kysyn sulta miks piät niitä? Jos et ees niistä tykkää?

mäkin kävin isännän verkkareissa ja tukka pesun jäljiltä harjaamattomana ponnarilla kans tossa lähikaupassa tänään. :)
kaiken huippu oli se, että mulla ei ollut rintsikoita. :D
joten jos joku on nähnyt siwassa isomahaisen linnunpelätinta muistuttavan naisen, jonka nännit mahdollisesti vilkkuivat liian lyhyen hupparin helman alta, niin se olin sitten minä. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
mäkin kävin isännän verkkareissa ja tukka pesun jäljiltä harjaamattomana ponnarilla kans tossa lähikaupassa tänään. :)
joten jos joku on nähnyt siwassa isomahaisen linnunpelätinta muistuttavan naisen, jonka nännit mahdollisesti vilkkuivat liian lyhyen hupparin helman alta, niin se olin sitten minä. :wave:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kysyisinkin jos hän ois linjoilla. Mut kun ei oo, niin kysyn sulta miks piät niitä? Jos et ees niistä tykkää?

a. siellä on pirun kylmä ja b. kävin VAIN kioskilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:

uuuh beibe beibe :heart: :D

Yhteistyössä