Se miehelle tullut sähköposti juttu menee aina vaan oudommaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Miehesi taitaa vaan tykätä, kun vastailee viesteihin, ja pitää FB-profiilinsa avoimena niin että kuka tahansa pääsee sieltä hänen kuviaan ja tietojaan katsomaan :/

Ei voi olla vaikeaa olla vastaamatta.

utelias se ainakin on.
kyllä mä haluaisin tietää kuka tän takana on. Tuntuu, että joku haluaa meille jonkun aviokriisin aiheuttaa |O

Kato ihan mielenkiinnosta sähköpostin ip ja vertaa teidän omaan koneeseen ja johonkin miehen vaikka töistä lähettämään meiliin. Vannon että ukkeli narahtaa keskenkasvusesta vedätyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
utelias se ainakin on.
kyllä mä haluaisin tietää kuka tän takana on. Tuntuu, että joku haluaa meille jonkun aviokriisin aiheuttaa |O

Helpommalla pääsisi jos ei antaisi tuollaisille viesteille mitään huomiota, mitään painoarvoa. Hymähtäisi että vai niin, ja poistaisi viestit.
(ja jos salaisi sen profiilinsa, niin sama yritys ei menisi enää toistamiseen läpi)

Miehesi taitaa vaan tykätä, kun vastailee viesteihin, ja pitää FB-profiilinsa avoimena niin että kuka tahansa pääsee sieltä hänen kuviaan ja tietojaan katsomaan :/

utelias se ainakin on.

Ai että ihan aviokriisi tulee netistä napatuista näyttelijöiden kuvien lähettelystä? Luuletko oikeesti, että kukaan tasokkaampi malliainesta oleva nainen katsois kahta kertaa sun ukkoas?

no empä ihmettelis etteikö tän tokan kerran takana ois joku palstalta. kun ap täällä niin selkeesti ja avoimesti kertoo ja hänen plus miehensä profiilitkin on helposti löydettävissä FB:sta.... joku keksi mielestään hauskan vitsin ;)

utelias se ainakin on.

miten tällasesta voi tulla aviokriisi ?? joku randomisti ( ? ) lähettelee näyttelijänkuvia ja lepertelykirjeitä ja teillä on aviokriisi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reps, sä tosissaan uskot, että tämä nainen (ja tällä ois vielä suomalainen nimi) laittelee sähköpostia sun miehelle =DD http://jaxon.ca/hott.jpg

No haloo!
kyllähän mä sen tajuan, että koko juttu on huijausta. Mutta ei, en mä itse tota olis tunnistanut, mies sen kertoi, että se on joku näyttelijä.

Reps, sä tosissaan uskot, että tämä nainen (ja tällä ois vielä suomalainen nimi) laittelee sähköpostia sun miehelle =DD http://jaxon.ca/hott.jpg

No haloo!
kyllähän mä sen tajuan, että koko juttu on huijausta. Mutta ei, en mä itse tota olis tunnistanut, mies sen kertoi, että se on joku näyttelijä.

No ihmeen paljon mies tästä jutusta tietää. Eikö sun hälytyskellot soi yhtään???

No haloo!

No ihmeen paljon mies tästä jutusta tietää. Eikö sun hälytyskellot soi yhtään???

No mun mies tästä tasan sen verran enemmän kuin minä, että keksi sen salasanan.

Jos mies olisi ite noita viestejä lähetellyt, niin eiköhän se olis sen verran sekasin, että sen jo muutenkin huomais.

No haloo!

No mun mies tästä tasan sen verran enemmän kuin minä, että keksi sen salasanan.

Jos mies olisi ite noita viestejä lähetellyt, niin eiköhän se olis sen verran sekasin, että sen jo muutenkin huomais.
Mä suosittelen sun miestä lottoamaan ensi lauantaina!

no mä en usko, että se olis mies, kun näytti myös sen, että on netistä otettu se eka kuva. Ja alkoi ennen mua epäilemään huijaukseksi.

Salasana oli muuten sen verran helppo, ettei sitä tosiaan olis olut vaikea itsekään arvat, kun oli osa itse osoitteesta.

Ja ihan suomea kirjoittaa.

miks mies edes meni kokeilee salasanoja? :o

mulla kyllä kävi mielessä, että se on joku täältä. Kun aina sillontällöin joku on tietävinään missä mun mies huitelee ja mitä touhuaa mun seläntakana...

Loppujen lopuksi ei niin älytöntä salapoliisin työtä tarvita osoitteen selvittämisessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö häh:
no mä en usko, että se olis mies, kun näytti myös sen, että on netistä otettu se eka kuva. Ja alkoi ennen mua epäilemään huijaukseksi.

Salasana oli muuten sen verran helppo, ettei sitä tosiaan olis olut vaikea itsekään arvat, kun oli osa itse osoitteesta.

Ja ihan suomea kirjoittaa.

miks mies edes meni kokeilee salasanoja? :o

koska epäili koko juttua huijukseksi, ja koitti selvittää kuka jutun takana on.

mulla kyllä kävi mielessä, että se on joku täältä. Kun aina sillontällöin joku on tietävinään missä mun mies huitelee ja mitä touhuaa mun seläntakana...

Loppujen lopuksi ei niin älytöntä salapoliisin työtä tarvita osoitteen selvittämisessä.

Mua kyllä nyt hämää tuo että miehes sattumalta päätti kokeilla pääsyä sen ihmisen sähköpostiin. Siis miksi ihmeessä? Ja se salasanan keksiminen tuntemattoman ihmisen sähköpostiin.. ei, tää nyt ei vaan ole uskottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikka miten:

Mua kyllä nyt hämää tuo että miehes sattumalta päätti kokeilla pääsyä sen ihmisen sähköpostiin. Siis miksi ihmeessä? Ja se salasanan keksiminen tuntemattoman ihmisen sähköpostiin.. ei, tää nyt ei vaan ole uskottavaa.

No sanoin jo tuossa aiemmin, tiesi jo homman olevan huijaus, ja yritti selvittää kuka jutun takana on.

sun miehellä on jotain tekeillä, ja on pelännyt kiinni jääntiä, nyt luonut tämän " salaperäisen naisen" jolta tulee postia, jotta saisi sun mielenkiintosi muualle johdettua, ilmeisesti uusi ihastus on jollain laillä sullekin tuttu, ja lähialueelta...ei miehes välttämäti pettänyt ole, mutta jotain sillä on tekeillä. Mietipä tarkkaan miehes viime aikojen käytöstä, ja mieti myös kaikki tuttavapiirisi naiset, jotka miehesikin tuntee...

Alkuperäinen kirjoittaja vaikka miten:

No sanoin jo tuossa aiemmin, tiesi jo homman olevan huijaus, ja yritti selvittää kuka jutun takana on.

Mut tajuatko sä yhtään miten pieni todennäköisyys on keksiä toisen sähköpostin salasanaa jos ei tiedä kenen posti on kyseessä! Siinä ei oo tyyliin kymmentä vaihtoehtoja, niitä on ihan saatanasti. Oikeastaan se on mahdotonta.

Mut tajuatko sä yhtään miten pieni todennäköisyys on keksiä toisen sähköpostin salasanaa jos ei tiedä kenen posti on kyseessä! Siinä ei oo tyyliin kymmentä vaihtoehtoja, niitä on ihan saatanasti. Oikeastaan se on mahdotonta.

joo onhan se vaikeaa keksiä toisen salasana, JOS salasana ei ole niin helppo, että se löytyy jo osoitteesta.

Yhteistyössä