Se Oikea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen34

Vieras
Uuten vuotena tuli täyteen 34 vuotta elämää. Olen mielestäni hyvässä iässä: elämää on tilastojen valossa vielä rutkasti edessä, turhat epävarmuudet ovat karsiutuneet pois ja olen mielestäni löytänyt oman paikkani tässä elämässä. Uudenlainen rauha on laskeutunut ajelehtivan nuoruuden jälkeen.

Olen ollut kolmessa parisuhteessa. Ensimmäinen oli nuoruudenliitto, mikä kaatui liialliseen erilaisuuteen ja miehen hillittömään alkoholinkäyttöön. Toinen suhde oli mustasukkaisen ja lopuksi väkivaltaisen miehen kanssa. Kolmas suhde, mihin latasin suuria toiveita, oli sitoutumista/ läheisyyttä kammoavan miehen kanssa. Kaikissa suhteissa minä olen ollut se lähtijä, olen menettänyt omaisuutta ja saanut kolhuja. Viimeisen suhteen jälkeen kokosin itseni ja kävin terapiassa. Nyt sitten elän tyytyväisen yksin ja tutkailen omaa sielunelämääni. Viihdyn elämässäni.

Joskus elämässä olisi hienoa tavata Se Oikea. Unelmoin nykyisin ihan tavallisesta, mukavasta ja rehellisestä miehestä. Haluan kumppanuutta enkä hullaantumista. Silti jollain tasolla tiedän, että joku ihminen on oikeampi kuin toinen, jonkun kanssa voi olla helpompaa ja parempaa kuin mitä tähän asti olen kokenut. Mistä tiedän, koska kyseessä on minulle oikea ihminen? Miltä tuntuu, kun sellaisen tapaa?

Sen vain tuntee, sitä on niin vaikea selittää...itselläni se on se varmuus että me molemmat viihdymme yhdessä, ajatuksemme risteävät toisinaan kuin ajattelisimme yksillä ja samoilla aivoilla.Mutta sitten kyllä tuntuu toisinaan ettei olla edes samalta planeetalta. =) Mutta sitä ei kestä kauaa, puramme tilanteen huumorilla ja hellyydellä.Sujuva arki ja toisen ihmisen ymmärtäminen on mielestäni sitä kun tuntee löytäneensä sen oikean.

Yhteistyössä