se ois HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="riiviöiden äiti";24299541]Mistä tuommoista virtaa saa?
Enään 3h 30min ja sitten pääsee töistä ja kotiin nukkumaan =)[/QUOTE]

niin ja ihania unia sinulle !!
Toi on mahtavaa kun jotkut jaksaa tehdä yötyötä :)

Meillä on ystävä käymässä lastensa kans, ja mä heräsin kovaääniseen ilakointiin olohuoneesta klo 6.20. En kyllä jaksanu ihan heti nousta ylös, mut nyt on lapset ruokittu ja istutettu tv:n ääreen :D Itse juon tässä kahvia. Kunhan tästä paremmin herää niin voi jättää tv:n, tai sitte kunhan ystävä ja mies herää.

KYllä se aamulenkki on paras lenkki !
Lisä potkua koko päivään. :D:D
Ja mikä sen ihanempaa lenkkeillä hiljaisessa kaupungissa.

Kyl kyl
d055.gif
Mulla tahtoo olla niin, että jos en aamulla hilpase lenkille, nii ei mulla helposti tuu lähdettyä koko päivänä. (No, jumpilla kyllä käyn iltaisinkin.)

[QUOTE="riiviöiden äiti";24299541]Mistä tuommoista virtaa saa?
Enään 3h 30min ja sitten pääsee töistä ja kotiin nukkumaan =)[/QUOTE]
ENÄÄ, ENÄÄ, ENÄÄ, ENÄÄ, ENÄÄ!!!!! MIKS TÄÄ EI MENE PERILLE???!!
Huomenta vaan täältäkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24299598:
Huomenta!

Heräiltii nuoremman jäpikän kanssa puol 7 ja vanhempikin heräili jo. Nyt aamupalalle ja kahvia muutama iso mukillinen :) Sit saaki pakata romppeet ja lähteä Naantalii muumeja kattelee :)
Muumimaailma ei ole hintansa väärtti. Iso pettymys oli.

[QUOTE="vieras";24299628]Muumimaailma ei ole hintansa väärtti. Iso pettymys oli.[/QUOTE]

Kyllä mä sen melkein tiedänkin, mut tuo vajaa 3-vee sinne halajaa nii mennää nyt sitte, noista kun ei viel tarvii maksaa sisäänpääsyä ;D

Kyllä tuo muumimaailma on kiva päiväretki paikkana :) . Monena kesänä ollaan käyty .

:) Kaikki ei tykkää kaikesta, saa nähdä mitä ite on mieltä kun on käyty, mä en oo ikinä käyny siellä, nyt ihan jo mielenkiinnosta haluan käydä kattomassa, toki hinta on aika suolanen, joten sen perusteella kai moni odottaa enemmän mitä siellä on, jonka vuoksi tulee se pettymys..

Huomenta! :)

Se tuli taas valvottua aamu neljään saakka...
Kohta pika visiitti Siwaan,kun kermat pääsi loppumaan..
Yksi täytekakku vielä koristeltavana,voileipäkakku koristeltavana ja coctailpiirakat paistettavana...
Ja sit kun olen pessyt keittiön lattiat...MÄ EN TEE MITÄÄN! :D

nukuin tosi huonosta ja tänään ois edessä kakkuprojekti. Eka pitää käydä kaupassa hakemassa aineksia. Sit mies lähtee jossainvälissä varpajaisiin ja mä saan viettää laatuaikaa lapsen ja koiran kans :)

Huomenta.Minä nukuin melkein yhdeksään tänä aamuna kiitos hyvän särkylääkkeen.Teloin nilkkani kesäloman alussa eikä meinaa parantua kun ei ole saanut sitä lepuutettua yhtään ja järkyttävä särky koko ajan.Kaksi muuttoa tehty loman aikana silti,pojan ja omani.
Eilen kävin luovuttamassa avaimet ja homma siltä osin ohi.Ensi viikko sairaslomaa ja toivon mukaan nilkka alkaa rauhoittua.

Yhteistyössä