Se ois sitte... SIIVOUSPÄIVÄ!

Meillä aina mies imuroi, ja sen vuoksi siitä välillä riidelläänkin :saint: Se hutiloi |O

Ja kohta mä käsken sen tiskata. Mitäs mä tekisin? Lakanat vois vaihtaa vaikka. Ja kylppäriä puunata.

Naiset! Mitä te oikein teette? Aurinko paistaa ja ilma on kuin morsian. Ja te siivoatte! Ei helvate, nyt luuttu nurkkaan ja ulos joka akka. Siivota kerkiää sateella.

Alkuperäinen kirjoittaja kattimus:
Naiset! Mitä te oikein teette? Aurinko paistaa ja ilma on kuin morsian. Ja te siivoatte! Ei helvate, nyt luuttu nurkkaan ja ulos joka akka. Siivota kerkiää sateella.

Mä olin jo ulkona, kierrettiin kirpputorilla. Äsken just palasin. Nyt olis virtaa vähän aikaa.

Paitsi, ettei sateella voi tuulettaa mattoja ja petivaatteita. Ja työssäkäyvän on pakko siivota viikonloppuna.

No nii, tää olistaas lakisääteisen jälkiruokateen paikka, kun on syöty ja syötetty mies ja lapsi, käynnistetty tiskikone ja imuroitu olohuone pesän edestä sekä vaihdettu pölypussi ja puhdistettu paineilmalla suodatin ja pesty lattia takan edestä ja sohvan alta ja viety matot ulos sekä vaihdettu sohvan päällinen. Puolet olohuoneesta näyttää hyvältä ja toinenpuoli...no, ne sohvan alta löytyneet aarteet tuli nosteltua pöydälle ja toiselle sohvalle ja...
:snotty:

Sielon niin kylmä tuuli, että mä mieluummin istun sisällä... :snotty:

Yhteistyössä