Se olin sitten minä, joka häpesi tänään poikaansa lastentapahtumassa

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
vaikka varmaan pitäisi itseään hävetä.

Just oli Mimi & Kuku aloittamassa esiintymisensä, kun alkoi sataa. Minä pojalle, että laita sadetakki päälle, niin ei, rupeaa riehumaan. Minä että nyt se takki päälle tai lähdetään kotiin. No, ei laittanut, joten piti sitten kantaa riehuva nelivuotias keskeltä väkijoukkoa pois, pukea sadevaatteet pakolla ja kävellä huutavan tenavan kanssa 3 km kotiin.

Kyllä hävetti ja v*tutti. Oon paska äiti. Kiitos ja anteeksi.

Harmillista :(
Mutta ihan oikein, että näytit kuka käskee ja määrää, ens kerralla EHKÄ helpompaa ;)
Meillä on lähetty esim kaupasta ostamatta mitään, kun 4v on ruvennu rissaan. Kyllä on taas sen jälkeen menty monta reissua nätisti :)

Toi 4v onkin jo aika iso väkisin vietäväks ja jotenkin tuntuu, että sillä on sitä omaa tahtoakin rutkasti enemmän kuin vielä puoli vuotta sitten... ja meillä ainakin on kesän myötä alettu kokeileen rajoja rajummin ja huutaa välillä mulle, että en ole pieni poika, kato nyt olen näin iso. Herttaisia ne kuitenkin kaikesta huolimatta on :)

Sitten olisit ollut pöhkö äiti, jos olisit antanut periksi. Ensin käskeä laittaa sadetakki, ja kun lapsi olisi alkanut riehumaan, olisit sanonut että "ei sitten kulta, rauhoitutko jos saat tikkarin". Sitten olisitte olleet siellä. Vähän ajan kuluttua lapsesi olisi kuitenkin alkanut karjua, kun olisi ollut läpimärkä, sitten olisit hyssytellyt, että rauhotutko jos saat kaksi tikkaria tai jos äiti vie sut huomenna Lintsille :DDD

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:
hei älä ole noin negatiivinen, hei aurinko paistaa ja on kesä :xmas: , anteeksi oli ihan pakko

Paistaisikin :kieh: :kieh: :kieh: (siis se aurinko).
siis, täh. meillä paistaa ihan kirkkaasti aurinko

No ei se varmaan sitä sadetakkia olis vaatinut, jos paistais aurinko :O

Niin. Kyllä mä totta kai tiedän, että tein oikein, mutta voi hitto että tuntuu pahalle. En muista, koska olisi verenpaine noussut lapsen takia noin paljon. Ja nyt jo nolottaa sekin, kun häpesin sen käytöstä niin. Kun elämää tämä vaan on, ja tiedän, etten olisi oikein muuten voinut toimia... äh, vaikeaa selittää. Ehkä meen pojan viekkuun katsomaan telkkua.

Höh, tiedän tunteen. :/ Mäkin häpesin, kun kannoin naama punaisena huutavaa esikoista kaupasta pihalle. Oli muuten hankalaa ison mahan kanssa raahata tempoilevaa 3-vuotiasta ja kauppakassia. :kieh: "Muutaman" muunkin esityksen esikoinen on pistänyt pystyyn. :snotty:

Yhteistyössä