se olin sitten minä joka roikotti lasta rinnuksista kaupan parkkipaikalla tänään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
ettei tarvitse kenenkään tehdä tästä "tänään kaupassa nähty" aloitusta :D

Kävin tänään tyttöjen kanssa kaupassta, ja kun oltiin menossa autolle, tuo 2v päätti karata. Mä siinä koitin juosta perässä ostokset toisessa kädessä, kun tyttö juos autojen vieressä. Kun sitten sain hänet, kiinni, niin eiköhän tuo heittäytynyt ihan veltoksi, ja jäi maahan makaamaan. Kylmästi tämä julma äiti nappasi sitten haalarin rinnuksista kiinni, ja kantoi tytön autolle.

Olikohan tää nyt ihan kivittämisen arvoinen teko :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
vyötäröltä jos ottaa saattaa pää osua maahan ja selkäpuolelta kuristaa.. Aina ei voi mennä just piipilleen hallitusti :hug:

kyllä mä olen vyötäröstä ottamalla saanut perille asti hengissä, mutat tyyli on kai vapaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Paras asento on ottaa kiinni toisella kädellä jalkojen välistä eli pepusta ja toisella rintakehän ympäriltä. Turvallista ja vakaata menoa eikä vaatteet repee.

nyt sattui vaan toisessa kädessä olemaan kaksi täyttä ostoskassia...

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Paras asento on ottaa kiinni toisella kädellä jalkojen välistä eli pepusta ja toisella rintakehän ympäriltä. Turvallista ja vakaata menoa eikä vaatteet repee.

nyt sattui vaan toisessa kädessä olemaan kaksi täyttä ostoskassia...

Jälkikäteen on aina hyvä neuvoa. tilanteessa on vain toimittava :D ite käytän aika useinkin tuota niskeperseotetta kauppareissuilla..... valjaat vois olla hyvät meidän pojille

Kävin tänään tyttöjen kanssa kaupassta, ja kun oltiin menossa autolle, tuo 2v päätti karata. Mä siinä koitin juosta perässä ostokset toisessa kädessä, kun tyttö juos autojen vieressä. Kun sitten sain hänet, kiinni, niin eiköhän tuo heittäytynyt ihan veltoksi, ja jäi maahan makaamaan. Kylmästi tämä julma äiti nappasi sitten haalarin rinnuksista kiinni, ja kantoi tytön autolle.

Olisko kannattanut pitää tytöstä kiinni ettei pääse sinne autojen luokse??? Jos tiesit että lähtee karkuun?

no joo tarkennettaan, etttei liikkuvien autojen ympärillä onneksi juossut, mutta mistäs sen olisi voinut tietää milloin joku lähtee liikkeelle.

Piti vaan tulla kokeilemaan tuleeko kivitystä vai armahtaako armoton palstaraati :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
No mistä sen etukäteen tietää että muksu karkaa? Miks mun äitiuspakkauksessa ei tullu kristallipalloa :kieh:

No en mä ainakaan jätä 2-vuotiastani vapaana kulkemaan jos lähellä liikkuu autoja!

Kyllä mä annan palodit jo tällekin, vaikka tieidän sun kykenevän parempaaknkin. Eihän sulla nyt ollut noiden lisäksi edes rattaita päänpäällä...vauva taisi kuitenkin olla siinä hampaissa roikkumassa...

:laugh: Mä koitan muistaa ton otteen... ei kyl taida onnistuu kiireessä.
Voi huh teitä neuvoja-neitejä...

Yhteistyössä