Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikinä en muuttais Metsäpeltoon.
Tosi karmee paikka nykyisin.
minä kaihdan keskustaa :$ ja ankkuria.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
No miekii oon täält..toistaiseksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
miekii asun Ahtialassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
mistä päin täältä, ties vaikka törmätty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikinä en muuttais Metsäpeltoon.
JA höpöhöpö.
TAi sitten me vaan ollaan tarpeeksi sekoja :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
mistäs päin ahtialaa sä oot?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
Tässä uuden Pikkiksen vieressä asustelen.. eli nykyisen Pikarin viekussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
täält herrasmannin mäeltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikinä en muuttais Metsäpeltoon.
JA höpöhöpö.
No kuule on se seutu muuttunut aivan karmeeksi.
ja veikkaan että pahemmaksi vielä menee.
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
mis on uus pikkis?.oottekste muuttanu
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
täält herrasmannin mäeltä![]()
eli siitä s-marketin läheltä? me asutaan siitä 1km sipuraan päin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mäkin olen tästä lähettyviltä, oikeestaan ahtialasta![]()
mis on uus pikkis?.oottekste muuttanu
mikäs tuo pikari on?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Oho, onneksi olkoon! Mistä, minkä hintanen, paljonko neliöitä? Kyselee utelias aatu..
tuon ronttosen naapurista, neliöitä 112 ja 890?/kk![]()
ai niin unohdin vastata txt...hetko :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mis on uus pikkis?.oottekste muuttanu
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikinä en muuttais Metsäpeltoon.
JA höpöhöpö.
No kuule on se seutu muuttunut aivan karmeeksi.
ja veikkaan että pahemmaksi vielä menee.
`ja mitähän karmeeta siel on sitten käynyt..alkaa vaan kertoa
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Juu..voi olla et ollaan törmätty..tai ties vaik ollaa tuttuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mis on uus pikkis?.oottekste muuttanu
eipä olla muutettusiinä se on missä oli ennen siwa
nykyää siin on siis kirppari ja pikari.
![]()