0
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:tänään kävin kirpparilla, mutta kovin oli tyhjää.. se tonttilan kirppis oli jtenki parempi ku enemmän tavaraa. mut olis kiva jos tuo ahtialaki rupeis rullaan
onks sulla nimimerkkiä? vois pistää yv:tä, ois kivempi jutskailla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:..varmaan on..mutta oon mä ollu ihan täysikäsenä siellä kaveriporukalla..että en "siinä porukassa"...mutta enimäkseen juu niiden kanssa keiden kanssa M:ki luultavasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:..varmaan on..mutta oon mä ollu ihan täysikäsenä siellä kaveriporukalla..että en "siinä porukassa"...mutta enimäkseen juu niiden kanssa keiden kanssa M:ki luultavasti![]()
jebs.. tiiäksä onks SE paikka lopettamassa? eräs höpötteli sellast.. tosin sen juttuihin ei oo luottamist..
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:tänään kävin kirpparilla, mutta kovin oli tyhjää.. se tonttilan kirppis oli jtenki parempi ku enemmän tavaraa. mut olis kiva jos tuo ahtialaki rupeis rullaan
onks sulla nimimerkkiä? vois pistää yv:tä, ois kivempi jutskailla?![]()
juu on mä laitan yv:tä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:..varmaan on..mutta oon mä ollu ihan täysikäsenä siellä kaveriporukalla..että en "siinä porukassa"...mutta enimäkseen juu niiden kanssa keiden kanssa M:ki luultavasti![]()
jebs.. tiiäksä onks SE paikka lopettamassa? eräs höpötteli sellast.. tosin sen juttuihin ei oo luottamist..
täh?..en tiedä..mut SE paikka on ainakin muuttanut..mettikselle