se olis muutto edessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
tänään kävin kirpparilla, mutta kovin oli tyhjää.. se tonttilan kirppis oli jtenki parempi ku enemmän tavaraa. mut olis kiva jos tuo ahtialaki rupeis rullaan

onks sulla nimimerkkiä? vois pistää yv:tä, ois kivempi jutskailla? :)

juu on mä laitan yv:tä :)

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
..varmaan on..mutta oon mä ollu ihan täysikäsenä siellä kaveriporukalla..että en "siinä porukassa"...mutta enimäkseen juu niiden kanssa keiden kanssa M:ki luultavasti :D

jebs.. tiiäksä onks SE paikka lopettamassa? eräs höpötteli sellast.. tosin sen juttuihin ei oo luottamist..

..varmaan on..mutta oon mä ollu ihan täysikäsenä siellä kaveriporukalla..että en "siinä porukassa"...mutta enimäkseen juu niiden kanssa keiden kanssa M:ki luultavasti :D

jebs.. tiiäksä onks SE paikka lopettamassa? eräs höpötteli sellast.. tosin sen juttuihin ei oo luottamist..

täh?..en tiedä..mut SE paikka on ainakin muuttanut..mettikselle

tänään kävin kirpparilla, mutta kovin oli tyhjää.. se tonttilan kirppis oli jtenki parempi ku enemmän tavaraa. mut olis kiva jos tuo ahtialaki rupeis rullaan

onks sulla nimimerkkiä? vois pistää yv:tä, ois kivempi jutskailla? :)

juu on mä laitan yv:tä :)

heitäs mullekkin..kun samoilta nurkilta ollaan :)

täh?..en tiedä..mut SE paikka on ainakin muuttanut..mettikselle

ok :)

oho, mun ketjuni venähtänyt :D

ja juu, tuon linkin asunto on. ei vielä asuntolainaa, sitten vasta kun minäkin olen töissä :)

joku kyseli kuin iso perhe meillä, 3 lasta on, joten tuolla tilaa elää :D

Yhteistyössä