A
aapee
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:mä tiedän että mun on kohdattava se mutta tekisi vaan mieli vajota peiton alle karkuun koko tilannetta.mä jotenkin pelkään omaa reaktiotani kun näen hänet.mä pelkään että en pysty hallitsemaan itseäni,en pysty olemaan hillitty siinä tilanteessa ja kaikkista kamalimmalta tuntuu se että se kuva on mun verkkokalvoilla,sitä ei voi mitenkään selitellä ja se on tapahtunut eikä ole korjattavissa..
Hirveä tilanneKoita tavata jo vaikka huomenna miehes ilman, että lapset on paikalla. Tuohan on pahinta mitä kellekään voi tapahtua. Minusta täysin anteeksi antamaton juttu, koska käytti mielestäni tietoisesti tilannetta hyväkseen kun sinä ja lapset olitte poissa. Voisi olla niin, että jos olisit tullut takaisin vasta sovittuna päivänä niin et olisi koskaan saanut tietää, mitä kodissanne tapahtui poissaollessasi ja olisit joutunut elämään järkyttävässä valheessa.
Mielestäni sinun ei tarvi miettiä, saatko hillittyä itsesi tilanteessa kun tapaatte.Miten tuollaisessa tilanteessa voisi edes hillitä itsensä?! Parasta miehelle, että näkee kuinka paskasti on toiminut ja sinua kohdellut ja näkee tuloksen, mitä toiminnallaan on saanut aikaan.Siunaan miehesi kyllä alimpaan h**vettiin!
onneksi tuli esille nyt.jospa mulla oli jokin aavistus kun päätinkin et voisin tulla vähän ennemmin ja yllättää hänet..mut se olinkin mä joka ylltätyin.aapee