Se olis sitten tasan kuukausi

mulla ei mitään tehtynä joulua varten, paitsi kummilasten lahjat ostettuina, ja vähän muita :D omille ei vielä mitään :D eikö tässä vielä ehdi :whistle: just katoin, et mä olen sopivasti siinä joulun alla 3päivää töissä, niin mies saa silloin tehdä joulusiivon :D :D ja ruuat käydään hakeen sitten vasta pe tai la, ja lahjoja aattelin katella, kun mennään laivalle ensi viikonloppuna =) eiköhän kaikki hommat tuu tehtyä kumminkin... joulukoristeita ja valoja voisi varmaan tänä viikonloppuna jo kaivaa esille =)

No niin, muistutatkin vielä. Tästä se paniikki alkaa! ;)
Yksi lahja vasta ostettuna, kymmenen vielä miettimättä. Joulusiivoukset on jo paremmalla puolella, kun sauna ja pesuhuone pestiin tänä aamuna katosta lattiaan eli kaikkein ikävin homma on nyt tehty.

Apua! Kiitos vaan kun muistututit... :whistle:

Kaikki tekemättä ja suurin osa asioista suunnittelemattakin. Työputkien aikana ei juuri mitään jaksa joten näillä vapailla pitäisi kaikki tehdä. Mietin jo aiemmin että nyt kun ollaan esikoisen kanssa päivä kaksin kotona voisi käydä shoppailemassa mutta kun lapsi haluaa mielummin leikkipuistoon... Taidan kuitenkin taipua lapsen mukaan ja stressaan vähän myöhemmin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Älä ota stressiä,niin kaikki menee paremmin :D tsiisus,muuten kukahan kuoris mulle 10kg perunoita laatikkoihin :o

mitä teet niin paljolla määrällä perunoita? mä voin kuoria, tykkään kuoria pottuja :D

Teen imellytettyä perunalaatikkoa,täällä sitä menee vaikka kuinka paljon :D

Täällä on kaikki joululahjat jo hankittu ja paketissakin! Joulukortit valmiina postituskuorissa! Ruokia en tee mitään etukäteen, meillä ei mies syö ns. jouluruokaa kuin aattona ja joulupäivänä, ja lapset niin pieniä ettei niiden takia tarvitse niitä tehdä. Se vähäinen laatikkomäärä yms mitä menee niin ostan kaupasta tai saan mummoilta, niiden luona kun jouluna käydään aina syömässä. Työnantajalta saan pienen kinkun mutta senkin vien mummolle ja otan sieltä vain murto-osan kinkusta omiin tarpeisiin. Ensi viikon aikana viritellään jouluvaloja, toisen tytön syntymäpäiviä vietetään ensi viikonloppuna ja tyttö halusi että joitain jouluvaloja jo laitettaisiin.

Ihanaa! Mä jotenkin kyttään tuota joulukuun ekaa päivää, sitten on enää vaan hetki!

Joitain lahjoja on ostettu, laatikot teen pakastimeen ensi viikolla, kinkku on tilattu ja valot asennettu, tule joulu kultainen... :xmas:

Yhteistyössä