Se on muuten todella kivaa herätä yöllä kun vetää suonta pohkeesta

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Heräsin vähä yli neljä aamulla kun veti sitten oikeen kunnolla suonta oikiasta pohkeesta. Äkkiä istumaan sängyn reunalle, että helpottaa kun saa jalan eri asentoon.

Nyt sitten on koko päivän tuntunut pientä kipua tuossa pohkeessa, siis sellaasta aivan kuin pienenpientä suonenvetokipua. :o Ikinä ei ole ennemmin näin ollut vaikka on suonta vetänytkin.

tiedän tunteen..
mulla oli koko raskausajan noita.. 2 kertaa yössä heräsin siihen, loikin yhdellä jalalla sängynvieressä jotta loppuis... |O ja kipeät oli aina seuraavana päivänä..

Voi tiedän tunteen. Siis se kipu on ihan järkyttävä ja mulla se kipu on jatkunut usein parikin päivää. Ja helposti on seuraavana yönä tullut kramppi uudestaan. Suolaa ja magneesiumia olen sit lisännyt ruokaan, niin on menny ohi.

kyllä! mulla oli kerran mökillä (kylässä) niin, että sattu niin prkleesti, muttei voinu inahtaakaan ku olis kuulunu kaikki. jouduin nouseen sängystä ylös asti ja venyttään etu kenossa (seinää vasten kun en saanut jalkaa taivutettua). oli muuten jokusen päivän pohje kippee.

Se todella on jotain aivan järkyttävää! :x Mulla veti suonta toisessa raskaudessa, pari kertaa jouduin miehenkin herättää kun en meinannut saada jalkaa kuosiin millään. :/
Ja kyllä aamulla huomasi joo, kävely sattui!

Joo, eikö olekin kivaa. |O Mulla oli vajaa viikko sitten niin paha lihaskramppi yöllä, että itkin. Pohje oli nelisen päivää kipeä sen jälkeen. Syön magnesiumlisää joka päivä, mutta en näemmä tarpeeksi, raskaus vielä kun lisää noita kramppeja...

Mulla vetää helposti toisesta jalanpohjasta suonta ja siihen on aika hyvin auttanut se, että nukun sukat jalassa oikiastaan aina. Nyt talvella on tavalliset sukat ja villasukat.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla vetää helposti toisesta jalanpohjasta suonta ja siihen on aika hyvin auttanut se, että nukun sukat jalassa oikiastaan aina. Nyt talvella on tavalliset sukat ja villasukat.

Monesti just vaikka säärystimet taikka pidempivartiset sukat auttaa...kun se kylmä voi aiheuttaa niitä suonenvetoja

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Monesti just vaikka säärystimet taikka pidempivartiset sukat auttaa...kun se kylmä voi aiheuttaa niitä suonenvetoja

No mä oon miettinytkin, että jos laittaas säärystimen tuohon toiseen jalkaan. Kun vain tietääs missä ne säärystimet on... :ashamed: :laugh: Mulla on kyllä aina jalassa pitkät yöhousut, mutta ei vissiin lämmitä tarpeeksi.