se on nyt sitten ero :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Toivon todella että pääset takaisin jaloillesi ja sen verran mitä luin aiempia kirjoituksiasi niin ehkä on parempi että eroatte miehesi kanssa.

niinhän se on, kyllä se silti pahalta tuntuu.. varsinkin kun sitä niin pahasti vielä lopuksi loukkasin.. olin jo päättänyt etten siitä sille kerro, että erotaan hyvissä väleissä... no ei ne meidän välit nyt huonoiksikaan menneet.. eli mies ylitti itsensä ja on nyt todella ihana. kiltimpi kuin ansaitsen.
kyllä mä varmaan tästä vielä nousen.. nyt kun tajusin hakea sitä apua.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
niin, en vaan haluais taas olla se josta puhutaan kahvipöydissä "ei se sitten ikinä missään onnistu..." se kun melko tavallista meillä... eipä ne kyllä ymmärrä tai hyväksy itsensä satuttamistakaan... kyllähän aikuisen ihmisen,äidin ja vaimon pitäisi olla normaalimpi... :/

kukaan ei voi sanoa ettei oo ikinä tehny virheitä. pääasia on että niistä oppii. ja jos sulla on tällä hetkellä huono omatunto niin usko vaan..ajan kanssa se helpottaa. ei välttämättä mee ohi (nim. kokemusta on) mutta sen kaa oppii elää. älä oo itelles liian ankara. =)

koita pistää nuo mahdolliset kahvipöytä-keskustelut ihan alimpaan kastiinsa...sillä usein ne jotka noin toisista puhuvat ovat niitä jotka eivät itse uskalla tehdä ratkasuja elämässään just sen takia ettei vaan kukaan pääse sanomaan etteivät ole muiden silmissä onnistuneet.
Eikö se ole just sitä onnistumista että rakentaa itselleen henkisesti parempaa elämää ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
laitan nyt vielä tähän tämän vanhan kirjoituksen...

enkä siis mitään sääliä tai anteeksiantoa täältä hae.. kunhan puran omia tunteitani.. :(

muistan sun tilantees. oonkin miettiny miten voit...saitko keskusteluapua jostain? :hug:

Vai tarkoititko tätä?

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1050825

joo, se on myös mun kirjoitus... en jaksanut niitä kaikkia selata kun oli kuitenkin pudonnu tonne sivulle 300->
Käytä hakua! Paina mielees tai kirjoita tiimarivihkoon joitaki lauseita sanasta sanaan muistiin, mitä sun ketjussa on. Sitten kun tarvitset sitä ketjua, kirjoitat sen lauseen hakuun ja avot, haku etsii sen ilman selaamista!

Toivon todella että pääset takaisin jaloillesi ja sen verran mitä luin aiempia kirjoituksiasi niin ehkä on parempi että eroatte miehesi kanssa.

niinhän se on, kyllä se silti pahalta tuntuu.. varsinkin kun sitä niin pahasti vielä lopuksi loukkasin.. olin jo päättänyt etten siitä sille kerro, että erotaan hyvissä väleissä... no ei ne meidän välit nyt huonoiksikaan menneet.. eli mies ylitti itsensä ja on nyt todella ihana. kiltimpi kuin ansaitsen.
kyllä mä varmaan tästä vielä nousen.. nyt kun tajusin hakea sitä apua.

Hyvin harvoin yksikään ero on ns helppo jossa kumpaakaan osapuolta ei ero satuttaisi. Joten suret eroanne oman aikasi ja rakennat kuitenkin samanaikaisesti sulle ja pojallesi uutta elämää...ja jossain kohden se suru ja tuska vaan helpottaa.
Pettäminen ei ole koskaan oikein, mutta jossain kohden se saattaa jopa antaa ihmiselle voimaa tehdä ratkasuja esim eropäätös.

koita pistää nuo mahdolliset kahvipöytä-keskustelut ihan alimpaan kastiinsa...sillä usein ne jotka noin toisista puhuvat ovat niitä jotka eivät itse uskalla tehdä ratkasuja elämässään just sen takia ettei vaan kukaan pääse sanomaan etteivät ole muiden silmissä onnistuneet.
Eikö se ole just sitä onnistumista että rakentaa itselleen henkisesti parempaa elämää ?

niin kait.. mutta se on vaan kohtalaisen rankkaa olla aina se potkittava.. ikuinen epäonnistuja niiden silmissä joilta eniten kaipaa sitä ylpeyttä...
ehkä mä vielä jonain päivänä opin hyväksymään itseni, enkä vihaa itseäni... nyt se on vaan niin kovin kaukainen haave.. kun tämä tosissaan on alkanut jo 17 vuotta sitten, niin nyt alkaa olla kovin vaikeaa se "parantuminen"

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
laitan nyt vielä tähän tämän vanhan kirjoituksen...

enkä siis mitään sääliä tai anteeksiantoa täältä hae.. kunhan puran omia tunteitani.. :(

muistan sun tilantees. oonkin miettiny miten voit...saitko keskusteluapua jostain? :hug:

Vai tarkoititko tätä?

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1050825

joo, se on myös mun kirjoitus... en jaksanut niitä kaikkia selata kun oli kuitenkin pudonnu tonne sivulle 300->
Käytä hakua! Paina mielees tai kirjoita tiimarivihkoon joitaki lauseita sanasta sanaan muistiin, mitä sun ketjussa on. Sitten kun tarvitset sitä ketjua, kirjoitat sen lauseen hakuun ja avot, haku etsii sen ilman selaamista!

kyllä mä koitin, mutta en muistanut tosissaan noita otsikoita ym.

Yhteistyössä