Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yöks!Demarit ei ota persuja hallitukseen, sit taaas kokoomus tulee pariksi, ja mikäs muu demareille kävis kuin vihreät kolmanneksi.
Mutta oli pienestä kiinni persujen vaalivoitto, harmittaa....
Homot ja mamut juhlii.
Demarit ei ota persuja hallitukseen, sit taaas kokoomus tulee pariksi, ja mikäs muu demareille kävis kuin vihreät kolmanneksi.
Mutta oli pienestä kiinni persujen vaalivoitto, harmittaa....
Homot ja mamut juhlii.
Suomalaiset? Mamuja tänne puskee.Suomalaiset voitti
Rasset saa itkeä itsensä uneen
Siis vaalivoittaja saa valita kaverit hallitustunnusteluissa (vaikka olin huomaavinani että sdp ja kok on lähentyneet vaalien alla).en ymmärrä tuota heelituksen valintaa... mä en oo sun kaa, mä ei leiki sun kaa...
vääntäkää mulle rautalangasta miten se menee.saako joku päättää ettei leiki jonkun kanssa
Pakkohan heidän on olla olevinaan avoimia kun eivät yksin voi hallitusta muodostaa. Mutta soittaako mitään kelloja jos kaikki muut puolueet kokee heidän kanssaan yhteistyön mahdottomaksi, onko vika kaikissa muissa?Siis vaalivoittaja saa valita kaverit hallitustunnusteluissa (vaikka olin huomaavinani että sdp ja kok on lähentyneet vaalien alla).
No hyvin moni puolue on ilmoittanut etteivät leiki samalla hiekkalaatikolla persujen kanssa. Persut taas olisivat avoimempia muille.
Tiettyyn pisteeseen asti itsepäisyys ja periaatteista kiinni pitäminen on hyvä ja kunnioitettava asia, mutta kyllä aikuisuuteen pitäisi kuulua myös kykyä joustaa ja ennen kaikkea neuvotella avoimesti asioista.Pakkohan heidän on olla olevinaan avoimia kun eivät yksin voi hallitusta muodostaa. Mutta soittaako mitään kelloja jos kaikki muut puolueet kokee heidän kanssaan yhteistyön mahdottomaksi, onko vika kaikissa muissa?
No jos Halla-aho on sanonu ettei mee samaan hallitukseen mamumyönteisen puolueen kanssa, niin vaatisihan se demareilta mamupolitiikan tuntuvaa kiristämistä.Pakkohan heidän on olla olevinaan avoimia kun eivät yksin voi hallitusta muodostaa. Mutta soittaako mitään kelloja jos kaikki muut puolueet kokee heidän kanssaan yhteistyön mahdottomaksi, onko vika kaikissa muissa?
Mulla särähti korvaan Rinteen perustelu persuvastaisuudelle kun se sanoi et perussuomalaisten taloudellinen arvopohja on aika kaukana heidän taloudellisesta arvopohjastaan, mietin vain että mitenkähän ihmeessä kokoomuksen taloudellinen arvopohja kohtaa heidän kanssaan? Toinen kuitenkin ajaa täysin rikkaitten etua ja toisen tarkoitus ajaa työläisten ja köyhempien etua.Demarit ei ota persuja hallitukseen, sit taaas kokoomus tulee pariksi, ja mikäs muu demareille kävis kuin vihreät kolmanneksi.
Mutta oli pienestä kiinni persujen vaalivoitto, harmittaa....
Homot ja mamut juhlii.
Nyt on kysymys siitä ketkä suostuvat demareiden kavereiksi.Siis vaalivoittaja saa valita kaverit hallitustunnusteluissa (vaikka olin huomaavinani että sdp ja kok on lähentyneet vaalien alla).
No hyvin moni puolue on ilmoittanut etteivät leiki samalla hiekkalaatikolla persujen kanssa. Persut taas olisivat avoimempia muille.
Hyvä huomio sulta.Mulla särähti korvaan Rinteen perustelu persuvastaisuudelle kun se sanoi et perussuomalaisten taloudellinen arvopohja on aika kaukana heidän taloudellisesta arvopohjastaan, mietin vain että mitenkähän ihmeessä kokoomuksen taloudellinen arvopohja kohtaa heidän kanssaan? Toinen kuitenkin ajaa täysin rikkaitten etua ja toisen tarkoitus ajaa työläisten ja köyhempien etua.
Mutta oli pienestä kiinni persujen vaalivoitto, harmittaa....
Homot ja mamut juhlii.
No sittenhän Jeesuksella ja sulla on samat arvot.Mä muuten veikkaan, että oli homo. Mieti nyt, ei ollut tyttöystävää, vaan kulki pitkin maita ja mantuja nuorten miesten kanssa ja mekko päällä..
No sittenhän Jeesuksella ja sulla on samat arvot.
Halla-aho on sanonut menevänsä hallitukseen kenen kanssa tahansa, mutta ei aio taipua perussuomalaisten arvopohjista niinkuin sun rakas ystävä Soini teki.No jos Halla-aho on sanonu ettei mee samaan hallitukseen mamumyönteisen puolueen kanssa, niin vaatisihan se demareilta mamupolitiikan tuntuvaa kiristämistä.
Soinille kansallismieliset persut olivat vain keino päästä ministeriksi.Halla-aho on sanonut menevänsä hallitukseen kenen kanssa tahansa, mutta ei aio taipua perussuomalaisten arvopohjista niinkuin sun rakas ystävä Soini teki.
Mulla särähti korvaan Rinteen perustelu persuvastaisuudelle kun se sanoi et perussuomalaisten taloudellinen arvopohja on aika kaukana heidän taloudellisesta arvopohjastaan, mietin vain että mitenkähän ihmeessä kokoomuksen taloudellinen arvopohja kohtaa heidän kanssaan? Toinen kuitenkin ajaa täysin rikkaitten etua ja toisen tarkoitus ajaa työläisten ja köyhempien etua.
Etkö ole kuullut työvoimareservistä koskaan?Mulla särähti korvaan Rinteen perustelu persuvastaisuudelle kun se sanoi et perussuomalaisten taloudellinen arvopohja on aika kaukana heidän taloudellisesta arvopohjastaan, mietin vain että mitenkähän ihmeessä kokoomuksen taloudellinen arvopohja kohtaa heidän kanssaan? Toinen kuitenkin ajaa täysin rikkaitten etua ja toisen tarkoitus ajaa työläisten ja köyhempien etua.