Se on sit sinipunaviher-hallitus :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 932
19 190
113
Demarit ei ota persuja hallitukseen, sit taaas kokoomus tulee pariksi, ja mikäs muu demareille kävis kuin vihreät kolmanneksi.

Mutta oli pienestä kiinni persujen vaalivoitto, harmittaa....

Homot ja mamut juhlii.
 
Ihan sama, kuka sinne päätyy.

Mä ajattelin seuraavat neljä vuotta nauttia teidän muiden äänienannon tuloksesta.

Kyl nyt lähtee suomi niin nousuun ja kasvuun ja rahaa riittää kaikille! :ROFLMAO:
 
Ei taida maahanmuuttoasioissa mikään muuttua.
Sdp+suvakkivihreät+äärisuvakkivasemmisto=tappava/raiskaava tulevaisuus suomen kansalle. Sdp:n vaalivoittoa näyttää olevan juhlimassa rättipäisiä naisia ja muutamia disköläpsyttelijöitä, joten kovat ajat ovat tulossa suomen naisille ja lapsille.
Onneksi päästiin edes siitä psykopaatista vihdoinkin eroon :-)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
  • Tykkää
Reactions: Elena777
en ymmärrä tuota heelituksen valintaa... mä en oo sun kaa, mä ei leiki sun kaa...


vääntäkää mulle rautalangasta miten se menee.saako joku päättää ettei leiki jonkun kanssa
 
en ymmärrä tuota heelituksen valintaa... mä en oo sun kaa, mä ei leiki sun kaa...


vääntäkää mulle rautalangasta miten se menee.saako joku päättää ettei leiki jonkun kanssa
Siis vaalivoittaja saa valita kaverit hallitustunnusteluissa (vaikka olin huomaavinani että sdp ja kok on lähentyneet vaalien alla).
No hyvin moni puolue on ilmoittanut etteivät leiki samalla hiekkalaatikolla persujen kanssa. Persut taas olisivat avoimempia muille.
 
Siis vaalivoittaja saa valita kaverit hallitustunnusteluissa (vaikka olin huomaavinani että sdp ja kok on lähentyneet vaalien alla).
No hyvin moni puolue on ilmoittanut etteivät leiki samalla hiekkalaatikolla persujen kanssa. Persut taas olisivat avoimempia muille.
Pakkohan heidän on olla olevinaan avoimia kun eivät yksin voi hallitusta muodostaa. Mutta soittaako mitään kelloja jos kaikki muut puolueet kokee heidän kanssaan yhteistyön mahdottomaksi, onko vika kaikissa muissa?
 
Pakkohan heidän on olla olevinaan avoimia kun eivät yksin voi hallitusta muodostaa. Mutta soittaako mitään kelloja jos kaikki muut puolueet kokee heidän kanssaan yhteistyön mahdottomaksi, onko vika kaikissa muissa?
Tiettyyn pisteeseen asti itsepäisyys ja periaatteista kiinni pitäminen on hyvä ja kunnioitettava asia, mutta kyllä aikuisuuteen pitäisi kuulua myös kykyä joustaa ja ennen kaikkea neuvotella avoimesti asioista.
 
Mä en kyllä killaa tuota, että yks saa päättää leikkikaverinsa... Mun mielestä se pitäs mennä ihan vaalituloksen perusteella, millanen hallitus muodotuu. Mitä hyötyä esim. tuosta persujen "vaalivoitosta" sitten oli, jos kerran joutuvat kuitenkin jäämään rannalle ruikuttaan ja paljon pienemmän tuloksen saaneet pääsee todelliseen vallankahvaan? En ymmärrä politiikasta mitään (kuten huomaa), mutta mun mielestä tuollasessa ei silllon toteudu kansan tahto. Kansa halus muutosta ja äänesti persut toiseksi korkeemmalle, joten sillonhan heidän kuuluis myös päästä hallitukseen. Muutenhan meni kansan mielipiden asioiden tulevasta suunnasata "hukkaan".
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Pakkohan heidän on olla olevinaan avoimia kun eivät yksin voi hallitusta muodostaa. Mutta soittaako mitään kelloja jos kaikki muut puolueet kokee heidän kanssaan yhteistyön mahdottomaksi, onko vika kaikissa muissa?
No jos Halla-aho on sanonu ettei mee samaan hallitukseen mamumyönteisen puolueen kanssa, niin vaatisihan se demareilta mamupolitiikan tuntuvaa kiristämistä.
 
Demarit ei ota persuja hallitukseen, sit taaas kokoomus tulee pariksi, ja mikäs muu demareille kävis kuin vihreät kolmanneksi.

Mutta oli pienestä kiinni persujen vaalivoitto, harmittaa....

Homot ja mamut juhlii.
Mulla särähti korvaan Rinteen perustelu persuvastaisuudelle kun se sanoi et perussuomalaisten taloudellinen arvopohja on aika kaukana heidän taloudellisesta arvopohjastaan, mietin vain että mitenkähän ihmeessä kokoomuksen taloudellinen arvopohja kohtaa heidän kanssaan? Toinen kuitenkin ajaa täysin rikkaitten etua ja toisen tarkoitus ajaa työläisten ja köyhempien etua.
 
Mulla särähti korvaan Rinteen perustelu persuvastaisuudelle kun se sanoi et perussuomalaisten taloudellinen arvopohja on aika kaukana heidän taloudellisesta arvopohjastaan, mietin vain että mitenkähän ihmeessä kokoomuksen taloudellinen arvopohja kohtaa heidän kanssaan? Toinen kuitenkin ajaa täysin rikkaitten etua ja toisen tarkoitus ajaa työläisten ja köyhempien etua.
Hyvä huomio sulta.
 
Mulla särähti korvaan Rinteen perustelu persuvastaisuudelle kun se sanoi et perussuomalaisten taloudellinen arvopohja on aika kaukana heidän taloudellisesta arvopohjastaan, mietin vain että mitenkähän ihmeessä kokoomuksen taloudellinen arvopohja kohtaa heidän kanssaan? Toinen kuitenkin ajaa täysin rikkaitten etua ja toisen tarkoitus ajaa työläisten ja köyhempien etua.

Arvopohjat ym. fraasit ovat huvittavaa jaarittelua aikuiselta ihmiseltä. Käytännössä ps on monessa asiassa samalla linjalla sdp:n kanssa paitsi maahanmuuttopolitiikassa.
Totuus on se, että Rinteen kaltainen haijattelija ei missään nimessä halua tehdä töitä sellaisen ihmisen kanssa, joka pystyy perustelemaan kantansa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Mulla särähti korvaan Rinteen perustelu persuvastaisuudelle kun se sanoi et perussuomalaisten taloudellinen arvopohja on aika kaukana heidän taloudellisesta arvopohjastaan, mietin vain että mitenkähän ihmeessä kokoomuksen taloudellinen arvopohja kohtaa heidän kanssaan? Toinen kuitenkin ajaa täysin rikkaitten etua ja toisen tarkoitus ajaa työläisten ja köyhempien etua.
Etkö ole kuullut työvoimareservistä koskaan?
 

Yhteistyössä