Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vies:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla...![]()
Kaunis ajatus, mut tarttis olla kaksosten rattaat.
Niin? Miksei kaksosten rattaitakin vo ottaa ilmaiseksi vastaan?
Joo mut ei ole tullut paljoa vastaa kirpputoreilla kaksosten rattaita..
Kerros miksei niitä rattaita voi kasata välillä? ikös ne muksut ole kopassa jotka voi nostaa siksi aikaa pois?
Ajatus oli se, että tähän mennessä ainakin nukkuminen sadepäivinä yms.. mennyt parhaiten niin, et käynyt pienen lenkin heittämässä ulkona et nukahtanut, ja sen jälkeen hipsinyt partsille vaunujen kanssa ja jättänyt nukkumaan rattaissa. Tällöin ei tarvii kävellä sateessa, mut saa nukahtaan, kun ei oikein partsille meinaa ilman kävelyä nukahtaa (lue onnistunut kerran). Sisällä tietty liian kuuma jos joutuu alottaa ulkokävelyllä.
Ja jos nostan välillä pois niin herää ihan takuulla, kun herää joskus jo rappukäytävässäkin jos esim. hissinovi kolahtaa kun tullaan sisään.. Ei mikään maailman paras päiväuni nukkuja laisinkaan..
Jos se siihen herää että kopassaan nostetaan hetkeksi sivummalle, niin heräisi se siihen parvekkeen oven aukaisuun ja kynnyksen ylitkseenkin. Vai?
Ei oon ainakaan vielä herännyt.. tutkimattomia ovat lasten tiet.. ja niin kauan kun vaunut liikkeellä ei herää vaik pommi tippuisi.. mut auta armias jos pysähdyt ja joku ääni tulee kesken kaiken