PLÄÄH :headwall:
Me oltaisiin niin haluttu ne Emmaljungan twin city crossit.. mutta.... ovesta mahtuivat vielä, mutta eivät enää parvekkeen ovesta.. pitäisi sahata oven karmista sentti, siis yksi sentti pois, jotta sais ulos partsille.. :headwall: mut juuri se kriittinen sentti, josta sitten puhaltaa kylmää sisään talvella..
Pakko kai sitten ostaa jotkut höpönlöpön rattaat, jotka on kapeemmat, mut joilla vaikee käydä lenkillä koiran kans, kun viettää joka suuntaan.. :headwall:
Me oltaisiin niin haluttu ne Emmaljungan twin city crossit.. mutta.... ovesta mahtuivat vielä, mutta eivät enää parvekkeen ovesta.. pitäisi sahata oven karmista sentti, siis yksi sentti pois, jotta sais ulos partsille.. :headwall: mut juuri se kriittinen sentti, josta sitten puhaltaa kylmää sisään talvella..
Pakko kai sitten ostaa jotkut höpönlöpön rattaat, jotka on kapeemmat, mut joilla vaikee käydä lenkillä koiran kans, kun viettää joka suuntaan.. :headwall: