Se onkin Teuvalla! Aaargh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
mä katoin juuri samaa koulua mutta en hakenut kun se tosiaan on teuvalla ja ahistaa ajatuskin pikkukaupunkiin muuttamisesta

Teuva ei ole kaupunki :whistle: ;)

ja mikä järki nostaa näin vanhaa ketjua!!! :O

No mitäänhän tällä palstalla ei saisi tehdä, kun aina jonkun napaa hiertää =) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sisustussuunnittelija:
:headwall: v***u mua ottaa aivoon tuommoset "koulutukset" :kieh: Käydään muutama kuukausi pintaa raapaisemassa ja sitten ollaan SISUSTUSSUUNNITTELIJOITA :o

Eli taas tulee joku syömään meidän oikeiden ammattilaisten palkkaa jollain perähikiän koulutuksella. Tämän takia kaikenmaailman rautakaupat on pullollaan SISUSTUSSUUNNITTELIJOITA ja suunnittelun hinta on aivan pöyristyttävän minimaalinen!!! Eihän haamaslääkärikäyntiäkään saa ostamasi hammasharjan hinnalla!!!!

Just tämmösten kurssien vuoksi suunnitteluala on ylibuukattua ja oikean koulutuksen saaneet ammattilaisten vailla töitä, PRKL! Älä mene sinne kouluun, vaan ota selvää missä saat OIKEAN SISUSTUSSUUNNITTELIJAN koulutuksen!
http://www.sisustussuunnittelijat.com/

Eihän tuossa koulutuksessa mitään sisustussuunnitteljoita valmistu....

No tätä mieltä ap oli, että voisi tällä "tutkinnolla" toimia sisustussuunnittelijanakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
mun serkku on käynyt tuon koulutuksen teuvalla. tosin siitä on jo 15v aikaa :D .

reippaasti vaan kyselemään eri paikoista. huonekalutehtaat, entisöijät jne. toivottavasti jotain löytyy.

Aijjaa. Tykkäskö koulusta? Mihin työllisty?
Voin käsittääkseni toimia ihan sisustus-suunnittelijanakin.

No tätä mieltä ap oli, että voisi tällä "tutkinnolla" toimia sisustussuunnittelijanakin.

No ei kyllä mun käsittääkseni olisi pätevä. Kurikassa taitaa olla oikein kunnon koulutus suunnittelijaksi, en ole aivan varma.

No ei kyllä mun käsittääkseni olisi pätevä. Kurikassa taitaa olla oikein kunnon koulutus suunnittelijaksi, en ole aivan varma.

Ammattinimikkeellä sisustussuunnittelija ei "saisi" työskennellä muut kuin si-järjestön jäsenet, ja jäsenyyttä voivat hakea käsi- ja taideteollisissa oppilaitoksissa sisustussuunnittelua opiskelleet artesaanit ja artenomit. Kouluts on 3-4 vuotinen (ei 6-10kk).

Todellisuudessa tuolla nimikkeellä antaa neuvoja kaikenmaailman sisustuskärpäsen puremat pirkot ja lissut. Joko kurssipohjalta tai ihan vaan "kun mä tykkään tästä niin paljon". Oikea suunnittelija tietää esim. palo-, rakenne- ja materiaaliturvallisuudet yhteensopivien värien lisäksi.

Sisustusarkkitehteja tulee vain Taikista tai Lahdesta, ja he kuuluvat SIO-järjestöön.

Eikös se enää olekkaan Jurvassa, muotoilun yksikkö?

Yhteistyössä