se sitte siirrettiin vastaanotetaan puolelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo totta :o Mä luin sen ketjun juuri, ja aloin miettiä mitä lahjoitettavaa mulla olisi. Onhan täällä Nytilläkin ollut useita auttamisketjuja, millä perusteella tämä nyt muualle siirrettiin? Enempi se täällä olisi saanut huomiota, tärkeä asia kun on.

Nyt moderaattorit hei, takaisin tälle mitäs nytille se aloitus! Puhutaanhan täällä saakeli vieköön ruasta, lapsen ongelmista, parisuhteen tilasta ym. vaikka jokaiselle noillekin löytyy oma lokeronsa ja keskusteluareensa ihan muualta, kuin täältä mitäs nytiltä!

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Nyt moderaattorit hei, takaisin tälle mitäs nytille se aloitus! Puhutaanhan täällä saakeli vieköön ruasta, lapsen ongelmista, parisuhteen tilasta ym. vaikka jokaiselle noillekin löytyy oma lokeronsa ja keskusteluareensa ihan muualta, kuin täältä mitäs nytiltä!

Mä kyllä otan peesin tähän, ja jos linkitys on kielletty, niin sitten kaikki linkitys ikuisesti kiitos!
:saint:

ohjeita käyttäjille sääntö 7 ja lisäys:
päätoimittajan ohjeistuksen ja sääntö nro 7:n nojalla siirrämme kaikki huutispinot "Mitäs nyt?"-osiosta kirppari-osioon. Myös kaikki muut myydään/ostetaan/lahjoitetaan/otetaan vastaan-ilmot.

kyseinen ketju käsitti osaltaan tuollaista joten selkeästi sääntöjen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
päätoimittajan ohjeistuksen ja sääntö nro 7:n nojalla siirrämme kaikki huutispinot "Mitäs nyt?"-osiosta kirppari-osioon. Myös kaikki muut myydään/ostetaan/lahjoitetaan/otetaan vastaan-ilmot.

Missä inhimillisyys? Missä yksilöllisyys? :o :(

:( Juu sinne vain, että ei kukaan vahingossakaan huomaisi sitä. Hoh-hoijaa.
Jos tänne laittaisi sen kissaosuuden ja siihen perään huomautuksen, että otetaan vastaan-osiossa voi lukea lisää, jos haluaa auttaa perhettä?

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Ei oo totta :o Mä luin sen ketjun juuri, ja aloin miettiä mitä lahjoitettavaa mulla olisi. Onhan täällä Nytilläkin ollut useita auttamisketjuja, millä perusteella tämä nyt muualle siirrettiin? Enempi se täällä olisi saanut huomiota, tärkeä asia kun on.
Ei voi muuta kuin peesailla. :o Välillä ihmetyttää tuo moderointi, menee todellakin ihan pilkun viilaamiseksi. :/ Harvoinpa tuonne otetaan vastaan-osioon tulee vilkaistua, ja luulen etten ole ainoa. :|

Mun mielestäni tämä ei ole mikään ihan tavallinen otetaan vastaan-juttu, vaan omaisuutensa menettänyt hädässä oleva perhe, jota muut haluavat auttaa. Tapauksestahan oli lehdessäkin juttua.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:

Missä inhimillisyys? Missä yksilöllisyys? :o :(
Jep. :(

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Välillä ihmetyttää tuo moderointi, menee todellakin ihan pilkun viilaamiseksi. :/

Minua ihmetyttää monestikin. Tällä hetkellä ihmetyttää, miksi modet ei moderoi sitten kaikkia linkityksiä pois, vaikka linkitykset ovat kielletyt?? Että ei muuta kuin töihin vaan! Nytkin minuutin sisällä olen varmaan aukaissut montakin aloitusta, joissa on linkityksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestäni tämä ei ole mikään ihan tavallinen otetaan vastaan-juttu, vaan omaisuutensa menettänyt hädässä oleva perhe, jota muut haluavat auttaa. Tapauksestahan oli lehdessäkin juttua.

Nimenomaan!! Ei siis niin minkäänlaista inhimillisyyttäkään näkyvissä tuossa moderoinnissa. Surullista. Tällä median muodolla kun voi olla tosissaan isot auttavat kanavat, jotta perhe saa ensihätään ihan konkreettistakin apua ja tukea. Ei noita muita osioita lue kuin murto-osa tämänkään palstan käyttäjäkunnasta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no parempi kumminkin että on samat säännöt kaikille, eipä tuu mitään rajan veto ongelmia.
säännöt on säännöt.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t830411

PS: Pikalukemisella näissä säännöissä ei kyllä lue mitään kieltoa linkityksen suhteen?? Korjatkaa toki jos olen väärässä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t830411

PS: Pikalukemisella näissä säännöissä ei kyllä lue mitään kieltoa linkityksen suhteen?? Korjatkaa toki jos olen väärässä :saint:

Jaa-a...jos se kuuluukin niihin kirjoittamattomat säännöt :saint:

Yhteistyössä