Se tunne, kun facebookissa on näitä päivityksiä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanonpahan vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kukkanen";28334253]Ja. ihmetyttää/huvittaa miten 30v nainen jaksaa joka päivä lisätä posket lommolla huulet törröllä itseotetun kuvan... ja yksi toinen 30v nainen salilla itseotettuja persepitkälläpeilinkautta -kuvia :D[/QUOTE]

olisko itseironiaa?

Musta taas on ihanaa että kuvataan tunteita tai kerrotaan omista lapsista. Tykkään kaikenlaisesta pahan olon purkauksestakin, se on viihdyttävää.
Kaikenlainen kerskailutyylinen päivitys ärsyttää! Siis juuri nämä "seksikkäät" huulet, tissit ja peppu törrössä kuvat, joista loistaa itserakkaus ja kommenttien kaipuu ja sitten juurikin nämä "hienot" päivitykset, joissa yksityiskohtaisesti kuvataan kaikki luksus mitä elämässä ikinä voikaan olla. Ei silloin tällöin, mutta kun nämä "hienohelmat" elävät ihan peruselämää, mutta Facebookiin laittavat vain ne statusta pönkittävät luksukset...

Mää en oo koskaan tajunnu noita "se tunne"- päivityksiä.
Enkä jaksais niitä mystisiä päivityksiä tyyliin "en olis ikinä tätäkään uskonut!" Ja sitten ei vastata kun joku kysyy että mitä. Tai laitetaan et pistän sulle yv.

Mä piilotan mun etusivulta sellaisten ihmisten päivitykset, jotka ärsyttää toistuvasti. Ei niitä ole pakko tilata, voi jättää näkemättäkin.

Komppaan tätä ja minua henkilökohtaisesti ärsyttää entien päivitykset joita eräs face-kaveri tekee jotka ovat aina negatiivis sävyisiä: joka ainut päivä alkaa v*ttu kun v*tuttaa ja kaikki on aivan p*rseestä :( joka päivä sama juttu ja monta päivitystä tästä aiheesta joka päivä paitsi perjantaina joka on useimmiten jees lapsi mummolaan ja p*rseet olalle... No ei onneksi tarvi niitä lukea enää kun ei näy mun sivulla.

Mua ärsyttää erään kaverin hehkutuspäivitykset. Kun kaikki on aina niin ihanaa ja erikoista ja sydän sydän hymiö sydän...

Eihän siinä, kyllä onnellisuutensa saa näyttää, mutta kun mä tiedän miten tuonkin pinnan alla kuplii... Lapset (ne ihanan täydelliset) on jatkuvasti jossain vaikeuksissa, mummot ja papat lapsenlikkana vähän väliä kun äidin ja iskän pitää päästä viihteelle jne.
Eipä koskaan kirjoita niistä hetkistä, kun esikoisen vuoksi istutaan sossuihmisten ja poliisien kanssa palaverissa, siitä kun keskimmäinen lapsi saa kotiarestia töllöilyistään tai siitä, että kuopus (perheen kauan odotettu prinsessa, jolle kaikki on sallittua) kiusaa päiväkodissa. Ei, kaikki on vaan ihanaa ja täydellistä.

Itse luen mielelläni sellaisia totuudenmukaisia päivityksiä: joskus on hauskaa ja ihanaa ja toisena päivänä asiat ihan pyllyllään. Elämää! Ei sitä tarvii kaunistella :)

Mua ärsyttää ne "niistä on tämä lauantai yehty/näistä on minun päiväni tehty..." ja tuota edeltää pitkä litania kaikenmaailman asioita, mitä nyt normaaliin ihmiselämäön kuuluu.

Mua ärsyttää erään kaverin hehkutuspäivitykset. Kun kaikki on aina niin ihanaa ja erikoista ja sydän sydän hymiö sydän...

Eihän siinä, kyllä onnellisuutensa saa näyttää, mutta kun mä tiedän miten tuonkin pinnan alla kuplii... Lapset (ne ihanan täydelliset) on jatkuvasti jossain vaikeuksissa, mummot ja papat lapsenlikkana vähän väliä kun äidin ja iskän pitää päästä viihteelle jne.
Eipä koskaan kirjoita niistä hetkistä, kun esikoisen vuoksi istutaan sossuihmisten ja poliisien kanssa palaverissa, siitä kun keskimmäinen lapsi saa kotiarestia töllöilyistään tai siitä, että kuopus (perheen kauan odotettu prinsessa, jolle kaikki on sallittua) kiusaa päiväkodissa. Ei, kaikki on vaan ihanaa ja täydellistä.

Itse luen mielelläni sellaisia totuudenmukaisia päivityksiä: joskus on hauskaa ja ihanaa ja toisena päivänä asiat ihan pyllyllään. Elämää! Ei sitä tarvii kaunistella :)

Taidetaan tuntea sama tyyppi. Kauheaa hehkuttamista heidän ihanasta perhe-elämästä! Mutta totuus on aina toinen..ei kirjoittele miehensä päihteiden käytöstä ja toisista naisista ym..kova perhe tekemään matkasuunnitelmia, mutta mitään matkaa ei ole tehty, jos tämä perhe ois tehny ne kaikki matkat mistä tämä naikkonen kirjoittelee he ois jo kiertäneet maapallon ympäri :)

[QUOTE="kukkanen";28334253]Ja. ihmetyttää/huvittaa miten 30v nainen jaksaa joka päivä lisätä posket lommolla huulet törröllä itseotetun kuvan... ja yksi toinen 30v nainen salilla itseotettuja persepitkälläpeilinkautta -kuvia :D[/QUOTE]

Mullakin on yks tällainen 30+ kaveri, joka ei edes ole mitenkään erityisen kaunis ihminen, mutta vaihtaa profiilikuvaansa lähes päivittäin, naamalla aina sama perusilme, katsoo silleen yläviistoon kameraan.
Päivityksetkin hällä on aika "teinimäisiä", eikä koskaan sanallakaan mainitse mitään aviomiehestään, ihan kun häntä ei olisi olemassakaan, ennemmin päivityksistä voisi saada kuvan että tämä nainen olisi sinkku. Ilmeisesti heillä lapsettomuutta ja jonkinlaista kolmekympinkriisiä vissiin meneillään ja paikkailee "tyhjää" elämäänsä noilla profiilikuvien säädöillä...?

Yhteistyössä