Varmasti tuntui pahalta.Etkä myöskään reagoinut siihen mitenkään, että miten pahalta minusta täytyy tuntua, jos toisen suuttuessa minulle siitä, että olen tehnyt jonkun virheen en osaa edes puolustautua sellaista häijyyttä vastaan (ihminen saa erehtyä) vaan masennun täysin, ettei minusta ole mihinkään.
Varmaan vielä oletatkin, että se ihminen tarvii mua että mun kyllä pitää jatkaa vielä sen, mitä se tarvitsee, antamista siinä. En aio jatkaa. Se kolme vuotta sen ex-ystävä-kusipään kanssa riitti.
En koko aikana kokenut hänen tarvitsevan minua, mutta kupata se kyllä osasi, eli käyttää hyväkseen.
Ja sitä äitini minulle halusi. Keksi vain itse, että sillä toisella oli jokin kehitelty tarve, joka ei mitenkään pitänyt edes paikkaansa.
ap
Mutta meinaatko ihan oikeasti märehtiä näitä vielä 60-vuotiaana?
Traumoja pitää murehtia aikansa, se on pakollinen ja tärkeä vaihe. Mut yhtä tärkeää on jossain vaiheessa jättää se, ja jatkaa omaa elämää. Toimia.
Mä voisin joka päivä surra miten isäni hillui aseen kanssa ja uhkaili lapsiaan. Mut olen käynyt niin paljon sitä läpi ja surrut, että se jo riittää. Se pitää jättää taakse ja jatkaa elämää.
Ihan oikeasti.